Spring naar bijdragen

Verzekering


Marcel_cj7
 Share

Recommended Posts

Helluup..

We zijn opzoek naar de volgende auto verzekering...

Eentje die de bonusmales korting die opgebouwd is gewoon doorzet, en bij totaal los de getaxeerde waarde uitkeerd, dus NIET ohmy.gif de dagwaarde.

de CJ is van 1977, dagwaarde 100,-- euries? getaxeerde waarde 9000,--euries.

Een oltimer verzekering keert wel de getaxeerde waarde uit, maar dan raken we de opgeboude no claim korting na een jaar kwijt.

bij een gewoone auto verzekering loopt de reeds opgeboude no claim door, maar bij schade keeren ze de dagwaarde uit, tenminste, bij diegene bij wie ik dit al heb nagevraagd.

wie weet een verzekeraar die en met no claim wrkt, en met de getaxeerde waarde????

Alvast bedankt.

Groetjes Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn er wel wat die (maximaal) de getaxeerde waarde uitkeren bij schade/total loss/diefstal. Je moet er wel rekening mee houden dat bij die waarde bepaalde voorwaarden horen zoals verplicht alarm type, afgesloten ruimte voor stalling, maximaal aantal kilometers etc. etc.

Zoek anders op google, ik weet zeker dat je wat vind.

Goedkoop zal het niet zijn..

ff gezocht..paar voorbeelden:

Polderburg

inclassic

oowie blink.gif

paar minuten zoeken maar..

Schrijf anders de bekende maatschappijen een mail en vraag het gewoon, kan altijd handig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties,

Maar jullie hebben het over de oltimerverzekering. Hiervoor geld dat ze niet werken met no claim korting.

Ik zoek een "gewone" autoverzekering, die NIET uitgaat van de dagwaarde, maar van de getraxeerde waarde..

Groeten marcel.

Originally posted by Kameel@Dec 3 2004, 21:10

Er zijn er wel wat die (maximaal) de getaxeerde waarde uitkeren bij schade/total loss/diefstal. Je moet er wel rekening mee houden dat bij die waarde bepaalde voorwaarden horen zoals verplicht alarm type, afgesloten ruimte voor stalling, maximaal aantal kilometers etc. etc.

Zoek anders op google, ik weet zeker dat je wat vind.

Goedkoop zal het niet zijn..

ff gezocht..paar voorbeelden:

Polderburg

inclassic

oowie  blink.gif

paar minuten zoeken maar..

Schrijf anders de bekende maatschappijen een mail en vraag het gewoon, kan altijd handig zijn.

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Marcel_cj7@Dec 4 2004, 22:38

Bedankt voor de reacties,

Maar jullie hebben het over de oltimerverzekering. Hiervoor geld dat ze niet werken met no claim korting.

Ik zoek een "gewone" autoverzekering, die NIET uitgaat van de dagwaarde, maar van de getraxeerde waarde..

Groeten marcel.

<div align="right">

Over dit onderwerp is inderdaad niet veel te vinden op het internet, mischien toch eens bij een verzekerings-adviseur op bezoek voor wat info.(en daarna je nieuw verworven kennis op dit forum delen natuurlijk)

Het lijkt me echter niet echt waarschijnlijk dat je goedkoper uit bent met een "gewone " casco-verzekering met 75% no claim. Zoek maar eens naar de premies voor klassieker-verzekeringen. Geen no claim korting betekent ook dat de premie na een schade gelijk blijft. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je een tweede auto voor dagelijks gebruik moet hebben om voor een klassiekerverzekering in aanmerking te komen. Maar die heb je mischien toch al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp er steeds minder van

Heb nu weer een aanbiedeng van maatschappij voor WA eur 188 per jaar

met 75% no claim maar dan moet ik wel mn woon werkverkeer auto ook daar onderbrengen.

Bij verzekering waar ik nu zit betaal ik voor wrangler 288 wa als tweede auto

Moet ik dus mn 1 ste auto verhuizen naar deze verzekering.

Ik wil echter wa extra met brand en diefstal maar dan moet ik weer een alarm

pfffff blink.gifblink.gifblink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*Dit topic gaat over verzekeren tegen getaxeerde waarde Hans. Als je iets over WA kwijt wil, gaarne een nieuw topic openen.*

Tnx!

Ik denk, na wat zoekwerk, dat je toch naar een vorm van 'klassieke-auto verzekering' moet gaan kijken. Misschien één met xtra kilometers of zo?

Voor een normale verzekering heb ik nog steeds niets kunnen vinden met een uitkering naar getaxeerde waarde.

We zoeken verder. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geloof dat ik weer iets wil wat er niet is................... sad.gif

Originally posted by Kameel@Dec 5 2004, 23:10

*Dit topic gaat over verzekeren tegen getaxeerde waarde Hans. Als je iets over WA kwijt wil, gaarne een nieuw topic openen.*

Tnx!

Ik denk, na wat zoekwerk, dat je toch naar een vorm van 'klassieke-auto verzekering' moet gaan kijken. Misschien één met xtra kilometers of zo?

Voor een normale verzekering heb ik nog steeds niets kunnen vinden met een uitkering naar getaxeerde waarde.

We zoeken verder.  wink.gif <div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef het op. Ik heb nog een kameraad van mij gebeld, die verzekeringsagent is. Die heeft veel maatschapijen bekeken. Maar het is overal hetzelfde.

Dussss. tegen getaxeerde waarde dan moet je een oltimer verzekering.

groetjes Marcel

Originally posted by Kameel@Dec 8 2004, 14:22

Heb je al verzekeraars aangeschreven dan??  huh.gif

Laat horen dan, want ik weet zeker dat er meer mensen in geinteresseerd zijn.

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...