Spring naar bijdragen

Fabriek


Recommended Posts

Hoi Marcel,

Je kunt inderdaad op bepaalde sites deze informatie opvragen aan de hand van je VIN nummer.

Maar ik heb daar tegenstrijdige informatie over gekregen.

Volgens bepaalde bronnen zijn enkel de dieselmodellen in Europa gebouwd , terwijl alle benzinemodellen uit de USA zouden komen.

Bij mij levert dit in ieder geval op dat mijn '99 WJ uit de USA komt omdat het een 4.0 is.

Binnen in de bestuurdersdeur hangt ook een fabriekssticker met de code van de fabriek erop bij mij.

Oh ja, en ik heb nog een pakje van 100 dollar briefjes onder de zetel gevonden ook ... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:B:lol:

Geen probleem!

En bedankt Utah!

Maar nou komt er toch nog een vraag bij....voor welke markt werd de ZJ in Graz gebouwd?

De hele wereld behalve Amerika...............:lol:

The completed vehicles are handed over to DCMA and then shipped throughout the world – with the exception of North America.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens bepaalde bronnen zijn enkel de dieselmodellen in Europa gebouwd , terwijl alle benzinemodellen uit de USA zouden komen.

Daar zit natuurlijk wel wat in, wetende dat ze in Noord Amerika niet zo happig zijn op diesels.... :P

Binnen in de bestuurdersdeur hangt ook een fabriekssticker met de code van de fabriek erop bij mij.

Goeie tip. Ik moet die hele auto nog een beetje ontdekken, aangezien ik em pas anderhalve week heb.

Oh ja, en ik heb nog een pakje van 100 dollar briefjes onder de zetel gevonden ook ... :bye1:

Vandaar die krediet crisis! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle "Europese modellen" (Koplampen zijn van glas i.p.v. kunststof, oranje knipperlicht voorzijde, knipperlicht aan zij voor-paneel, geintegreerd mistlicht, straffere vering, hoofdsteunen groter, kilometerteller i.p.v. mijlen, belettering in geval van de 5.9 e.d.) zijn toch in Graz gemaakt?:wacko: of zijn ze hier na verscheping alleen aangepast in Graz of elders? Wie weet nog meer verschillen een quizje voor de belangstellenden?:bye1:;)

bewerkt door DATZZ5.9
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...