patrick4wd Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 Is ver te zoeken... besteld EN betaald setje BIxenon €125.- ex verzenden hoe dan ook.. op dezelfde dag besteld in de USA en in Duitsland lampjes... Op 2 januari beide binnen... Dus ik mailen waar mijn xenon blijft... denk je nette reactie, krijg ik dit: Hallo, we hadden ook vakantie !!!!! Webwinkel: http://www.pc-cam.nl Met vriendelijke groet, PC-CAM Groningen Telefoon: 050 8550225 Mobiel: 06 53 967402 Faxnummer: 0512 537700 Bent u tevreden? Zegt het voort! Heeft u klachten? Laat het ons weten! (<--en let hier nu eens op!!) ----- Original Message ----- From: Patrick Zoethout To: info@pc-cam.nl Sent: Saturday, January 03, 2009 9:07 PM Subject: RE: Bevestiging van ontvangst van uw bestelling 4695 Geachte heer, mevrouw, Graag zou ik willen weten wanneer ik mijn zending kan verwachten. Deze is nu ruim een week geleden besteld en betaald, maar nog niet ontvangen. Ik wacht uw bericht af, Patrick wat moet je daar nu weer mee... een net berichtje van We zijn op vakantie geweest daarom is er mogelijk wat vertraging in de bestellingen gelopen, klinkt heel anders... "het vogeltje klinkt zoals het gebekt is"... Ik weet voldoende bij dit bedrijf voor de toekomst... moest het even kwijt! gr Patrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 Heeft u klachten? Zegt het voort! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raven Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 (bewerkt) Je laat ze toch wel weten dat dit soort gedrag onbetamelijk is en bijdraagt aan negatieve reklame!? Zou wel even wachten totdat de spullen binnen zijn... January 6, 2009 bewerkt door Raven typo : bedrag moet natuurlijk gedrag zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst January 6, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 Je laat ze toch wel weten dat dit soort bedrag onbetamelijk is en bijdraagt aan negatieve reklame!? Zou wel even wachten totdat de spullen binnen zijn... exact... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 (bewerkt) ............... January 6, 2009 bewerkt door Utah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jonge235 Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 ............... jij hebt veel te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 Had ook zoiets met DHL Kwamen 24 dec aan de deur met mn geretourneerde en gerepareerde externe HD. Ik was er niet dus briefje. Geen zendingnummer. Bellen. Wat is zendingnummer.??? Staat er niet op. OK Kan ik het ophalen ??? Nee komen volgende werkdag weer Na diverse werkdagen niks. Weer bellen. AS Maandag 5 januari komt het weer. waarom niet eerder ??? we zijn druk. Kan ik het halen. Nee zit in de route van de bode maar die is druk. Gisteren ontvangen Kwam 2 man aan de deur om me gelukkig nieuw jaar te wensen. Ja hetzelfde doei. pffffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst January 6, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 Bestellen gaat makkelijk.... Betalen gaat makkelijk.... service..... dat mag je erbij denken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 als je je spullen binnen hebt stuur je ze een rouwkaart met condeolances dat ze een klant hebben verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aitze Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 (bewerkt) dit gaat toch echt te ver dat ze dit durven schrijven aan je, ze lijken wel niet wijs. hoe durven ze dit is nu echt iets voor de OMBUDSMAN echt klant vriendelijk bedrijf, wat even met vakantie was:yes: January 6, 2009 bewerkt door aitze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst January 6, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 als je je spullen binnen hebt stuur je ze een rouwkaart met condeolances dat ze een klant hebben verloren dat onthoud ik! denk niet dat ik de enige ben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driver Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 hehe lijkt der op dat iemand het nieuwe jaar weer fris en fruitig en vooral met tegenzin is begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JOHN GRAND Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 Maar ze bedoelen dat de KLANT VRIENDELIJK MOET BLIJVEN NATUURLIJK . Wat er ook gebeurt ............. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 Ze waren dan wel de eenige die mij konden helpen aan een enkele xenonset voor mijn motor met een D1S lamp. Had een Passat koplamp in de motor gebouwd bleek deze alleen geschikt te zijn voor D1S xenon standaard fabrieksaf (dure) lampen:frusty:. Alle aanbieders gemaild (zijn er heel veel) met het verzoek of ze dit konden leveren, helaas niemand had ze of wou ze als enkele set leveren:no:. Na wat heen en weer gemaild hebben zij mij die set kunnen leveren. De lamp en besturing en speciale stekker met ingebouwde hoogspanning voor een prijs waar ik bij sommige nog niet eens de D1S lamp kon kopen:thumbsup:. Het kan dus ook anders bij hun........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcoscj7 Geplaatst January 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2009 begin je na de vakantie op maandag 5 jan weer leest je mail...... wie weet hoeveel van die mailtjes ie daar voor al gehad heeft. Maar ze hadden idd wel anders kunnen reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst January 7, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2009 begin je na de vakantie op maandag 5 jan weer leest je mail......wie weet hoeveel van die mailtjes ie daar voor al gehad heeft. Maar ze hadden idd wel anders kunnen reageren. toch?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst January 7, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2009 Trouwens.... ....nog steeds niets ontvangen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst January 8, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2009 ....nog Steeds Niets.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 8, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2009 Niet raar. Ik zou je weer onder op de stapel leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst January 8, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2009 haha... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patrick4wd Geplaatst January 9, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2009 NU twee weken verder.... wat denkt u.... inderdaad..... nog niets geleverd!!:frusty::frusty::frusty::frusty::frusty::frusty::frusty::frusty: heeft iemand nog suggesties? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JOHN GRAND Geplaatst January 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2009 NU twee weken verder....wat denkt u.... inderdaad..... nog niets geleverd!! heeft iemand nog suggesties? zelf ophalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2009 Geduld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst January 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2009 heeft iemand nog suggesties? bellen werkt meestal het beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raven Geplaatst January 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2009 Stuur ze een beschaafd mailtje met de vraag waar je spullen blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.