cj5 power Geplaatst January 17, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2009 Hallo ik ben renzo heb een cj5 smalspoor van 1980 met de amc20 achter met versterkte steek assen en dana30 voor en heb een vraagje over welke banden maat ik er onder kwijt kan heb een 2.5inch veren lift en body lift met 33x12.5 r15 band op een 10j velg nou is mijn vraag ik heb de chackels 9.5cm ongeveer hart op hart en wou het gaan verlengen hart op hart 16cm of 15cm kan dat? zo ja zou ik er ook 35inch banden onder kwijt kunnen? zou dat ook willen met instuuren zodat ik de bladtveren niet raak of de chassis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 Shackles van 16 cm zal je weg gedrag niet echt ten goede komen. Bovendien leverd een 6 cm langere shackle (als dat er nu gemonteerd is) maar een verhoging van 3 cm op. Van 33ers naar 35ers is 5 cm Voor wat het insturen betreft, dit hangt af van de backspace van je velgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 Van 33ers naar 35ers is 5 cm 2.5 toch? 5cm totale hoogte. 2.5 cm tussen spatbord en band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 Jup, je hebt helemaal gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
theo-cj7 Geplaatst January 19, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 19, 2009 zet hem met het voor of achterwiel ergens op zodat hij in de maximale flex-stand staat, en begin dan te meten. Denk dat ze als eerste aanlopen aan de achterkant in het spatbord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cj5 power Geplaatst January 20, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 20, 2009 bedankt ab denk dat ik kwa ruimte genoeg heb heb body lift van 7cm 2.5inch lift dus moet wel goed komen met de hoogte als ik de langer shackels neem gaat me hoofdt zakelijk om de instuur maar dat gaat wel goed komen denk ik rij nu met 33inch dan naar 35inch moet lukken toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermancj5 Geplaatst January 20, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 20, 2009 Ik heb een 5-je met een bodylift van ongeveer 8 cm en banden 33*12.5. Ik heb langere shackels geprobeerd, maar het weggedrag werd mij te nerveus. In het terrein rijd ik met SS LTB 34*10.5 met 30 mm spacers. Dat kan net zonder de body te raken. Met 35-ers kom je denk ik achter in de problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cj5 power Geplaatst January 21, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2009 nee maar heb ook nog een veren lift van 2.5inch plus body van 7.5cm dan kan ik toch met een beetje shackle lift er wel 35 onder kwijt toch:unsure: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ThomVis Geplaatst January 21, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2009 Wat voor motor en overbrenging heb je? Als je overbrenging te hoog (nummeriek laag) is en/of je motor te weinig kracht zal het optrekken met 35ers moeizaam gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cj5 power Geplaatst January 22, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 22, 2009 heb de cj5 met de 4.2liter 258Amc en de danna300 tussenbak standaardt. bouwjaar 1980 weet niet wat voot overbrening ik in de assen heb nog niet uitgezocht maar moet ik nog doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst January 22, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 22, 2009 ik zou mooi bij de 33ers blijven;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeep cj7 Geplaatst January 22, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 22, 2009 ik zou ook bij u 33" blijven. anders ga je je overbrenging en zo moeten aanpassen en da is toch wel kostelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cj5 power Geplaatst January 23, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 23, 2009 was ik nog van plan dan heb je toch ook de verschillende sterktes in kwa dikte enzo want orgineel is de wiel toch niet zo dik en sterk toch:unsure: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.