Spring naar bijdragen

welke banden maat


Recommended Posts

Hallo ik ben renzo heb een cj5 smalspoor van 1980 met de amc20 achter met versterkte steek assen en dana30 voor en heb een vraagje over welke banden maat ik er onder kwijt kan heb een 2.5inch veren lift en body lift met 33x12.5 r15 band op een 10j velg nou is mijn vraag ik heb de chackels 9.5cm ongeveer hart op hart en wou het gaan verlengen hart op hart 16cm of 15cm kan dat? zo ja zou ik er ook 35inch banden onder kwijt kunnen? zou dat ook willen met instuuren zodat ik de bladtveren niet raak of de chassis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shackles van 16 cm zal je weg gedrag niet echt ten goede komen. Bovendien leverd een 6 cm langere shackle (als dat er nu gemonteerd is) maar een verhoging van 3 cm op. Van 33ers naar 35ers is 5 cm Voor wat het insturen betreft, dit hangt af van de backspace van je velgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een 5-je met een bodylift van ongeveer 8 cm en banden 33*12.5.

Ik heb langere shackels geprobeerd, maar het weggedrag werd mij te nerveus.

In het terrein rijd ik met SS LTB 34*10.5 met 30 mm spacers. Dat kan net zonder de body te raken. Met 35-ers kom je denk ik achter in de problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...