Spring naar bijdragen

Jeep® Techniek zaterdag 24 januari


Utah
 Share

Recommended Posts

Jeep® Techniek zaterdag 24 januari 2009.

Allereerst de beste wensen voor het jaar 2009, zoals een goede gezondheid - veel succes en geluk, dat mag duidelijk zijn, doch vooral veel jeepplezier.

Basiskennis offroad techniek

We beginnen dit jaar traditioneel met een technische dag die we dit jaar gepland hebben bij B&S Autoparts wel op zaterdagmiddag 24 januari.

bs_b1cf63.png

Het bedrijf is gevestigd aan de Stephensonstraat 25 te Tiel.

Thema

Deze keer zal naast de mechanische autotechniek vooral de nadruk worden gelegd op het gebruik van deze techniek in het terrein. Vooral voor leden met weinig of geen ervaring met het terreinrijden is deze middag een echte aanrader. Alle basistechnieken van het voortbewegen met de Jeep door onverhard terrein zullen de revue passeren.

Natuurlijk zijn ook de meer ervaren terreinrijders welkom, zelfs als je alleen maar even gezellig bij wilt kletsen met andere leden.

Programma

Het programma voor deze dag is als volgt:

  • 13.30 uur Ontvangst met koffie en thee,
  • 14.00 uur Techniek: Uitleg van de diverse door Jeep gebruikte 4x4 technieken
  • 15.00 uur Terreinrijden: Het toepassen van de verschillende systemen op diverse ondergrond
  • 15.15 uur Terreinrijden: Voertuigbeheersing
  • 15.45 uur Terreinrijden: Het overwinnen van obstakels in het terrein
  • 16.30 uur Evaluatie en rondvraag,
  • 17.00 uur Sluiting.

Routebeschrijving[font=Times New Roman]

Neem op de A15 afslag 33

Ga vervolgens richting Tiel/Maurik op de industrieweg

Neem de tweede afslag naar rechts

Sla na ca 100 meter linksaf naar de Stephensonstraat

Na ca 400 meter vind je B&S aan de linkerzijde.

Aanmelding

Opgave van deelname onder vermelding van het aantal personen en “Jeep Techniek” aan secretariaat@jeepclub.nl

We zien jullie graag op deze gezellige en voor velen leerzame meeting!

[font=Times New Roman]Jean-Paul van der Cruijsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal er zijn!

Ow, en als er mensen zijn die vooraf zin hebben in een extra bak koffie, mogen wat mij betreft ff langs Geldermalsen komen. Zal ik zorgen dat er ook een lekkere vlaai is vanaf 12.00uur. Van mij af is het nog een kleine 15min rijden....

Dus laat maar weten als er gegadigden zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...