zino Geplaatst January 18, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2009 ik heb 2 jaar geleden een jeep wrangler gekocht van iemand die dringend het land moest verlaten. nu in de jeep wrangler zit een cherokee motor in van 92 nu ik de tijd heb ben ik er aan begonnen de jeep was volledig uitelkaar ik krijg geen vonk op de bobine en ook niet op de delco kap wat ik wel zie is dat er met de distributieketting dus de afstelling geknoeid is er is zeker een nieuwe op dat zie ik heeft nog nooit gedraaid zo te zien weet er iemand hoe ik de juiste afstelling kan doen of vinden op internet want ik kan er niet goed aan uit via de manuels die ik heb wat ik wel krijg is 2maal plus of de stekker van de bobine (is dit normaal) oja de starter draaid mooi rond heb wel een klein kabeltje uit de kabelboom moeten aansluiten op de starter (weet niet of dit moet maar veronderstel van wel zat een oogje aan voor op het kleine vijsje van op ,de starter) wie weet raad want na 2 weken word ik het een beetje beu van het zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wim hoppenbrouwers Geplaatst January 19, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 19, 2009 Hallo Zino. Welke manuels heb jij dan, In het Haynes Boek staat toch hoe de kettingtandwielen zitten bij het hoogste punt van de eerste cilinder. Ook het aantal tanden tussen de merktekens. (15 pins) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zino Geplaatst January 19, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 19, 2009 Hallo Zino. Welke manuels heb jij dan, In het Haynes Boek staat toch hoe de kettingtandwielen zitten bij het hoogste punt van de eerste cilinder.Ook het aantal tanden tussen de merktekens. (15 pins) ik heb de originele manuels van jeep en ook alle andere van haynes en van clinton maar ze spreken elkaar tegen het rare is dat wanneer je ketting zou zetten zoals het moet er geen 15 pins tussen zitten raar hé als ik de merktekens op de krukas zet zoals het moet op 10uur en de spline op 12uur en de nokkenas op 16uur zet zou dit toch correct moeten zijn hé of ben ik dan zo verkeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wim hoppenbrouwers Geplaatst January 19, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 19, 2009 Ik heb toennet ook even gekeken bij AutoZone. Hier leggen ze dit ook uit. Onder Timing Chain and Gears. 1992. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zino Geplaatst January 19, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 19, 2009 Ik heb toennet ook even gekeken bij AutoZone.Hier leggen ze dit ook uit. Onder Timing Chain and Gears. 1992. heb je de links soms van het onderwerp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wim hoppenbrouwers Geplaatst January 19, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 19, 2009 (bewerkt) http://www.naxja.org/forum/showthread.php?t=903937 How-to Timing chain replacement (part 1) van Jeff in VA.01-16-2007 probeer dit eens. p.s. Heynes spreekt over 1 uur en 3 uur. na alles eerst in 1 lijn gezet te hebben. De NAXJA link is nu beter!!! January 19, 2009 bewerkt door wim hoppenbrouwers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.