Spring naar bijdragen

Grootheidswaanzin..... Met je opel vectra het strand op.


Marcel79
 Share

Recommended Posts

Ja wat nu gedoogd wordt kan morgen verboden worden.

Mij menig is eigenlijk simpel.

Overal waar te voor staat is niet goed.

Dus...

te hard

te gek

te asociale

te simpel....:D

En Ron vertel.....jij slaapt toch niet te veel..ha ha:D

Te veel...je zegt het zelf al...Slaap inhalen doe ik wel als ik dood ben:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou neem mij nou niet kanaaldijk,

maar Ron heeft groot gelijk, nergens mag je op het strand rijden!

Met uitzondering dan met JCN, die daar dan de nodige vergunningen voor aanvraagd.

Het gaat hier helemaal niet om iemand te bekritieseren, maar op deze manier komt het 4x4 rijden wel degelijk in een slecht daglicht te staan en de milieu freeken pakken zoiets op om de 4x4 sport te verbieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou neem mij nou niet kanaaldijk,

maar Ron heeft groot gelijk, nergens mag je op het strand rijden!

Met uitzondering dan met JCN, die daar dan de nodige vergunningen voor aanvraagd.

...........of je begeleid een paar honderd wandelaars.......mag je de hele nacht rijden op het strand ;):P........( en zefs oom agent lostrekken , he nick ?! :().

OT : Wat mij betreft,.....autostrand weer terug. Kunnen we gewoon weer met de auto op en bij het strand komen , en dan een beetje regelmatig toezicht voor de randdebielen die als een gek rond gaan scheuren waar kinderen en volwassenen rondlopen......( direct afvoeren) .:P

Mag ook op de Maasvlakte, gewoon een politiebakkie of motor naast de baan dan gaat het opeens weer netjes zoals "het hoort " ( en dan niet gaan schrijven voor een kapot lampie.....:D).

bewerkt door EJG
leer eens quoten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou neem mij nou niet kanaaldijk,

maar Ron heeft groot gelijk, nergens mag je op het strand rijden!

Met uitzondering dan met JCN, die daar dan de nodige vergunningen voor aanvraagd.

Het gaat hier helemaal niet om iemand te bekritieseren, maar op deze manier komt het 4x4 rijden wel degelijk in een slecht daglicht te staan en de milieu freeken pakken zoiets op om de 4x4 sport te verbieden.

Pffff....'t word zwaarder en zwaarder dit Topic.:thumbsup:

Maar kan het niet laten om ook effe te gaan zeuren:blush:

Kom op Jan...Tuurlijk heb je gelijk 't is bij de wet verboden.

Maar een stel jonge pikkies in een Opel die even baldadig werden en gelijk de hele 4x4 sport om zeep helpen..??? Jij zat toen je jong was toch ook niet continu bij moeders aan de keuken tafel, braaf te wezen.

Is zoiets nou schering en inslag, maar het gebeurt niet steeds. Hadden ze nou idd een 4x4 gehad, nou dan was het verhaal waarschijnlijk wel geescaleerd. Want dan heb je zo'n grote boze SUV!! Nou nu zaten ze gewoon in een saaie Opel, keurige familieauto waar elke beetje groen ingestelde mens wel in gezien kan worden.

Straks worden we nog boos omdat we een kleuter op z'n 3 wieler over het gras zien fietsen, want dat zou de 4x4 sport weleens kapot kunnen maken.

Tuurlijk ik weet ook wel geef die boom knuffelaars een vinger en ze pakken je hele arm. Maar om dit incident nou gelijk tot de ondergang van de 4x4 sport te noemen........:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is niet geheim hoor, maar ik denk dat je doelt op het sluiten van het topic.

Blijft idd vreemd dat we indien JCN een besloten dag houdt, dat dit niet gemeld kan worden op een JEEPforum. Maar goed, als we dit ook bij andere clubs hanteren....., maar ook dit is in "beweging", nog even geduld dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft idd vreemd dat we indien JCN een besloten dag houdt, dat dit niet gemeld kan worden op een JEEPforum. Maar goed, als we dit ook bij andere clubs hanteren....., maar ook dit is in "beweging", nog even geduld dus.

Ik denk dat dat ook juist de reden van onbegrip is. Het forum roept toch stellig dat JeepClub en JeepForum onafhankelijk zijn van elkaar. Waarom mogen we dan geen "besloten evenementen" met elkaar bespreken op het forum.... :lol:

Maar wat je zegt Evert, het is in beweging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol::yes: en een groene..:D:lol:

En een groene ZJ :wacko:

OT:

Ik denk dat het type auto wel degelijk uitmaakt in dit geval. Een opel op het strand is voor de gemiddelde toeschouwer niet meer dan "een auto op het strand". Een 4x4 (welk merk dan ook) is voor diezelfde toeschouwer een ''asociale Jeep op het strand".

Gelukkig kunnen we binnenkort weer legaal rijden, op het strand, in het donker :lol:, met vergunning en al.

Maar daarvoor eerst nog even een paar evenementjes afgaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wekleens van het autostrand Oostvoorne gehoord.......?

Tuurlijk, veel geweest, op zondag effe met de hond erheen. Maar toendertijd werd er in de media niet gesproken over buitensporig geweld met auto's. Behalve dat het eerste gedeelte teveel ingereden zou zijn en het moest en het zou en een vogel stilte gebied worden. Maar door het sluiten zijn niet alleen wij een leuk strand verloren. Ook de kite surfers(al komen die er nog wel veel, ze moeten alleeen wat verder sjouwen met de spullen) en mensen met andere strand hobby's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff....'t word zwaarder en zwaarder dit Topic.:bye1:

Maar kan het niet laten om ook effe te gaan zeuren:blush:

Kom op Jan...Tuurlijk heb je gelijk 't is bij de wet verboden.

Maar een stel jonge pikkies in een Opel die even baldadig werden en gelijk de hele 4x4 sport om zeep helpen..??? Jij zat toen je jong was toch ook niet continu bij moeders aan de keuken tafel, braaf te wezen.

Is zoiets nou schering en inslag, maar het gebeurt niet steeds. Hadden ze nou idd een 4x4 gehad, nou dan was het verhaal waarschijnlijk wel geescaleerd. Want dan heb je zo'n grote boze SUV!! Nou nu zaten ze gewoon in een saaie Opel, keurige familieauto waar elke beetje groen ingestelde mens wel in gezien kan worden.

Straks worden we nog boos omdat we een kleuter op z'n 3 wieler over het gras zien fietsen, want dat zou de 4x4 sport weleens kapot kunnen maken.

Tuurlijk ik weet ook wel geef die boom knuffelaars een vinger en ze pakken je hele arm. Maar om dit incident nou gelijk tot de ondergang van de 4x4 sport te noemen........:bye1:

100% mee eens.

[stookmodus]

Dus jongens, niets meer met die asocial Jeeps op de Maasvlakte rijden, anders wordt het verboden :bye1::bye1:

[/stookmodus]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weleens van het autostrand Oostvoorne gehoord.......? nou dat is niet meer en dat is niet omdat er met 4x4 voertuigen is gereden..!

Jan dat klopt alleen is het autostrand niet gesloten door de activiteiten die er plaatsvonden maar door o.a. de afspraken tussen het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit en bepaalde milieugroeperingen vanwege de toekomstplannen! De gemeente Oostvoorne wilde hier helemaal niet aan meewerken. De reden van de overheid om het autostrand te sluiten had te maken met het herstellen van de vogelpopulatie en andere flora en fauna want met de aanleg van de 2e Maasvlakte zou deze populatie wel eens kunnen verdwijnen en dat zou niet mogen gebeuren naar aanleiding van de afspraken die gemaakt zijn.

Ik hoor het vaker dat mensen de schuld van het sluiten van het autostrand afschuiven op de auto's maar dat is dus totaal niet de oorzaak voor het sluiten van het autostrand. De aanleg van de 2e Maasvlakte is de reden voor het sluiten van het autostrand! De Rijks Planologische Commissie onderkende in 2003 dat deze ontwikkelingen m.b.t. de aanleg van de 2e Maasvlakte belangrijke potenties voor de natuur tegen zouden houden.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk ik weet ook wel geef die boom knuffelaars een vinger en ze pakken je hele arm. Maar om dit incident nou gelijk tot de ondergang van de 4x4 sport te noemen........:bye1:

Er is onderzocht dat mountainbikes in principe milieu belastende zijn als menig auto of motor sport in de vrijheid bedreven.

Dit door de hoeveelheid, en de wegwerp mentaliteit betreffende allerlei sport preparaten verpakkingen.:bye1:

En ik had al zo’n hekel aan ze, als ze luid gillend aankomen om me vervolgens net niet van de sokken te rijden als ik in het bos loop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...