Blue4.2 Geplaatst March 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 7, 2009 Heeft iemand een foto of een plaatje hoe de V snaren lopen bij een 4,2 zonder airco compressor? Wil de airco compressor er tussenuit hebben vandaar. Of moet ik dan gaan denken aan een losse poellie te gaan plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst March 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 7, 2009 Het zal hier wel ergens tussen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst March 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 7, 2009 Het zal hier wel ergens tussen staan. Inderdaad: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue4.2 Geplaatst March 11, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 11, 2009 Ok bedankt! Gaan we is effe bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst March 12, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 12, 2009 is het geen idee de compressor te houden en om te bouwen naar on board air? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue4.2 Geplaatst March 13, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 13, 2009 is het geen idee de compressor te houden en om te bouwen naar on board air? Ja heb ik ook al is aan zitten denken, maar hoe goed is dat ding nog en hoe controleer ik dat? Ik heb echt geen idee? Heb er uiteraard ook wel is het 1 en ander over zitten lezen. Lijkt me wel gaaf enzo. Maar ja nogmaals hoe stel je vast in wat voor conditie die compressor is? Slangen zijn allemaal afgesneden en zowiezo uit m'n hoofd gezegd 1 afgeplugd. Als tie loopt zou ik 'm dan op 1 slang moeten voelen zuigen en op 1 blazen?????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dutchdaan Geplaatst March 13, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 13, 2009 Als tie loopt zou ik 'm dan op 1 slang moeten voelen zuigen en op 1 blazen?????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst March 13, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 13, 2009 Probleem is de smering. In een koelsysteem zit namelijk ook olie. Dit heeft meerdere functies, waarvan afdichting en smering de belangrijkste zijn. Je zult dus iets moeten maken waardoor die smering/afdichting aanwezig blijft. Daarover is wel wat op 't www te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dutchdaan Geplaatst March 14, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 14, 2009 (bewerkt) Klopt, je kunt een olie vernevelaar ervoor zetten...... dit haal je door een olie/vocht afscheider achter de aircopomp er weer uit! Ik kan alleen maar zeggen...... doen!! Je kunt het bij mij in Inor ff bekijken! March 14, 2009 bewerkt door Dutchdaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.