Spring naar bijdragen

Vragen over Jeepclub Nederland evenmenten


aitze
 Share

Recommended Posts

Beste forumleden:D

Als je vragen hebt hebt over evenementen of andere zaken van JCN kun je het beste contact zoeken met JCN, het Jeepforum staat volledig los van JCN.

Vind dat wel vreemd, het forum heeft toch ook niets met het merk Jeep en daar vragen we toch ook over.

Het forum gaat volgens mij over een algemene ineteresse en dat is ook JCN.

Zo lijkt JCN wel een geheime organisatie, waar je niet over mag spreken.

Als je een evenment aankondigt van JCN zoals ik een tijdje geleden, dan doe ik dat om reclame voor de club te maken, dat niet leden kunnen zien wat we doen en eventueel ook geinteresseerd worden om lid te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Forumpolicy is dat er alleen openbare evenementen vermeld mogen worden.

De meeste evenementen van JCN en vele andere clubs zijn dat, waardoor we al die evenementen voorbij zien komen.

Eerder lieten we oogluikend het aankondigen van besloten evenementen ook toe, maar sinds daar mensen commentaar op gaven, houden we ons aan de policy.

Als je overigens na het evenement een verslag wilt schrijven en plaatsen ( we zijn gek op foto's.....) dan mag dat wél.

Over de reden van het wel of niet openbaar zijn van een evenement moet je bij de desbetreffende club zijn. Die zullen er beslist een reden voor hebben, want ook voor hen geldt: Meer deelnemers = meer inkomsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds een aantal maanden draag ik met veel plezier bij aan Jeepforum.nl (deze bijdrage is mijn 200e, da's dik minder dan 1/50e van de lijstaanvoerder). Niet zozeer om te melden wat ik vanavond ga eten, maar meer technisch/inhoudelijk. Enerzijds probeer ik medejeepers te helpen, anderzijds vraag en krijg ik waardevol advies. Er is echter één onderwerp dat ik niet kan doorgronden en dat is het onderwerp dat hier wordt behandeld. En eigenlijk heb ik er maar één gedachte bij: waar gaat dit in vredesnaam over??? Je hebt een JEEPforum maar als iemand iets over een JEEPclub zegt, of-ie nu JEEPclub nederland of original JEEP owners club heet, dan schieten er steevast enkele bobo's en nono's in de stress. Cool down, jeepers! als je last hebt van je testosteron dan kun je daar vast vééél leukere dingen mee doen!

Sterkte.

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dat wel vreemd, het forum heeft toch ook niets met het merk Jeep en daar vragen we toch ook over.

Het forum gaat volgens mij over een algemene ineteresse en dat is ook JCN.

Zo lijkt JCN wel een geheime organisatie, waar je niet over mag spreken.

Als je een evenment aankondigt van JCN zoals ik een tijdje geleden, dan doe ik dat om reclame voor de club te maken, dat niet leden kunnen zien wat we doen en eventueel ook geinteresseerd worden om lid te worden.

:huh::D Jeepclub Nederland is geen geheime organisatie maar club waarvan je lid of donateur kan zijn :D:D

Dat besloten evenementen van wat voor een club op dit forum meteen op slot worden gedaan is gewoon een regel, punt uit.:lol:

JCN is blij en gelukkig met het forum, veel mensen zijn lid van het forum en zowel JCN, we delen tenslotte de zelfde hobby.

Dus ik zou zeggen gewoon lid worden, en geniet er dan maar van, zoals wij vandaag:yes::blush:

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik bijvoorbeeld een evenement van de ojoc bij meetingpoint plaatst dan word die topic meestal meteen gesloten. omdat de ojoc een besloten jeepclub is en bepaalde type jeeps niet toelaten. maar het is wel een van de oudste jeepclubs van Nederland waar het mee begonnen is. en de jcn is erweer een afsplitsing van. en ik heb weleens een aantal forumleden gesproken die het belachelijk vinden. als je iets over de ojoc schrijft dan dan dat de topics/posts worden gesloten of verwijderd want dan stoot je hier de moddervreters tegen het zere been aan :). en dat er ook nog op de website van de ojoc een link staat vermeld van het jeepforum.nl . en het jeepforum is ook nog onafhankelijk van 4x4(jeep) clubs. maar als je iets over de jcn plaatst dan kan bijna alles :ph34r:

het zou me niks verbazen dat deze posts misschien ook verwijderd word.

want kritiek hebben dat is ook een punt hier op het forum

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kritiek geven is nooit een probleem, en zal het ook niet worden. Zolang het niet kwetsend/beledigend wordt, staan we open voor (bijna) alles.

Ja, ook wij maken fouten.(gelukkig)

Overigens valt het me van je tegen dat jij degene bent die roept dat men de modjes makkelijk tegen het zere been trapt. Juist jij moet weten dat we ook zeer soepel kunnen omgaan met regels die overtreden zijn!

Zo, en nu weer terug naar het topic:

Één reden voor het forumregeltje is dat het besloten houden van een evenement vanuit de organiserende club een reden zal hebben.

Een reden die wij niet hoeven te kennen, maar wel van groot belang kan zijn. Door topics over dergelijke evenementen niet toe te staan, breng je zo'n club niet in verlegenheid.

Stel je eens voor dat een terreineigenaar als eis stelt dat er niets publiek mag worden gemaakt ( en dat gebeurt echt, kan ik je verzekeren!), en vervolgens hier wordt alles zomaar openbaar op het web gezet... Dan zit de betreffende club met de problemen.

Dat willen we niet, en moeten we ook niet willen.

Ergo: Melding maken van besloten evenementen staan we niet toe.:ph34r:

Openbare evenementen, natuurlijk ook van de OJOC, mogen gewoon vermeld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...