Spring naar bijdragen

Freelander verkocht nu op zoek naar XJ


chero25
 Share

Recommended Posts

December vorig jaar in een opwelling een V6 Freelander gekocht.

Na 3 maanden was ik er wel uit dat dit geen auto voor mij is.

Verkocht dus.

Nu ben ik op zoek naar een goede XJ van 1999 of nieuwer.

Dat is nog niet zo gemakkelijk lijkt het. De meesten hebben veel km'ers gereden. Die met een lage km stand zijn erg duur.

Op marktplaats heb ik een goeie gevonden denk ik. Is van eind 1999 en heeft nog geen 90.000 km gelopen, vraagprijs 8000. Het is een zwarte LTD.

De dames thuis hebben liever een Mini. Daar is heel veel keuze in maar wat zijn die dingen duur zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8000 euro voor een '99er met nog geen ton op de teller...

Tja, echt goedkoop is het misschien niet, maar ik heb ze ook al veel duurder gezien.

Als de auto verder in goede staat is, mag 'ie het wel opbrengen. Zeker met garantie enz...

Particulier issie m.i. aan de dure kant, maar ook weer niet extreem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag naar de 1999 XJ LTD wezen kijken. KM stand indaad lekker laag (89.000) maar dat was dan ook wel het enige positieve aan de Jeep. Een compleet uitgewoond (honden) hok met veel achterstallig onderhoud en bestelauto banden. Kortom de vraagprijs van 8000 euro lang niet waard.

Verkoper zal 'm wel overdoen aan Cherokeeland. Daar had hij het tenminste over. Zegt wel weer iets over de kwaliteit van de auto's die daar verkocht worden. Of ze moeten deze voor een meeneemprijsje aanbieden :rolleyes:

Op naar de volgende. Er staat nog een 1998 XJ LTD met 93.000 km te koop op Marktplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste chero 25,

Er staan in Noordwijk nog 2 cherokees te koop en ook op mp http://link.marktplaats.nl/237679512

http://link.marktplaats.nl/229776543

Zijn kennissen van me zijn volgens mij alletwee nette wagens.

Misschien is het wat voor je en is allebei niet ver weg (lisse noordwijk).

Succes groeten Marcel Mooijekind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekocht bij Karel Oto in Katwijk. Hij had 'm pas 1 dag. Stond eerst bij een vrij louche zaak in Valkenburg (ZH). De Wrangler is door Oto omgeruild voor een 1999 XJ waar kennelijk minder handel in zat. De Wrangler is inderdaad heel mooi voor z'n leeftijd, zowel van binnen als van buiten. Oorspronkelijk een Duitse auto.

Ik hoop hier weer een flinke tijd mee te kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekocht bij Karel Oto in Katwijk. Hij had 'm pas 1 dag. Stond eerst bij een vrij louche zaak in Valkenburg (ZH). De Wrangler is door Oto omgeruild voor een 1999 XJ waar kennelijk minder handel in zat. De Wrangler is inderdaad heel mooi voor z'n leeftijd, zowel van binnen als van buiten. Oorspronkelijk een Duitse auto.

Ik hoop hier weer een flinke tijd mee te kunnen doen.

Okee inderdaad, had hem ook bij smit te koop zien staan schrok al dat je hem daar gekocht had...... Staat daar nog een mooie wrangler te koop van een kennis van me vragen ze ook de hoofdprijs voor, en is op.

Karel oto is volgens mij wel een degelijk bedrijf.

Nou geluk er mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...