Spring naar bijdragen

Reacties op een topic


aitze
 Share

Recommended Posts

Ik heb mijn eerder geopende topic over vragen over JCN evenementen met erorme verbazing zitten volgen.:D:blink:

Wat mij nu en ook wel veel vaker opvalt is dat men binnen enkele seconden afwijkt van een onderwerp, vervolgens wordt daar dan weer op gereageerd zodat je na het lezen van de reacties de kluts compleet kwijt bent, je wordt in de verleiding gebracht om dan daar ook weer op te reageren, maar dat heb ik wel af geleerd:yes:

Ik wil nu ook niet lopen zeuren :wacko:maar eigenlijk slaat dit natuurlijk nergens op, een schrijver van een onderwerp wil hier graag serieuze reacties op en zit niet te wachten op kibelende leden of moderatoren, die hun gelijk willen halen of de regels er nog een keer in zullen wrijven.:huh:

Ik zou zeggen hou dit soort onderwerpen in bedwang en reageer als nodig is, en grijp in wanneer er van een onderwerp wordt afgeweken of dat het eigenlijk nergens meer over gaat, in mijn geval had zeker een aantal berichten gescheeld in het onderwerp vragen over JCN evenementen.

:lol::bye1::lol:

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp je bedoeling van het topic waar je op doelt nu niet meer zo goed...:D

Je doet een mededeling, maar je verwacht wel reacties.... Welke had je verwacht dan?:lol:

Niet dat ik iets wil goedpraten of veroordelen, maar ik ben gewoon benieuwd wat je verwacht had.

Mij verbazen de reacties namelijk helemaal niet, gezien de eerdere topics over het Barneveld evenement...:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wil nou Wrangler 87, want nu haal jij de dingen toch door elkaar.

Ik begin nu toch een beetje de aansluiting te missen ten aanzien van jou rol op dit forum. Dat jij uit mijn bericht opmaakt dat er een reactie moet komen vindt ik knap.

Lijkt mij dat het niet ging over forum regels enz, slinger ze ons dan ook niet constant om de oren!!!

Het ging toch over info over JCN evenementen

Lijkt mij dat je laatste tijd wel aardig overspannen aan het doen bent.

relax :D

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pardon?:lol:

een schrijver van een onderwerp wil hier graag serieuze reacties op en zit niet te wachten op kibelende leden of moderatoren, die hun gelijk willen halen of de regels er nog een keer in zullen wrijven

Jouw eigen text, gepost in dit topic....

Bovendien vroeg ik het netjes, met uitleg...:D

Je reactie verrast me dan ook op onaangename wijze....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn eerder geopende topic over vragen over JCN evenementen met erorme verbazing zitten volgen.:D:blink:

Wat mij nu en ook wel veel vaker opvalt is dat men binnen enkele seconden afwijkt van een onderwerp, vervolgens wordt daar dan weer op gereageerd zodat je na het lezen van de reacties de kluts compleet kwijt bent, je wordt in de verleiding gebracht om dan daar ook weer op te reageren, maar dat heb ik wel af geleerd:yes:

Ik wil nu ook niet lopen zeuren :wacko:maar eigenlijk slaat dit natuurlijk nergens op, een schrijver van een onderwerp wil hier graag serieuze reacties op en zit niet te wachten op kibelende leden of moderatoren, die hun gelijk willen halen of de regels er nog een keer in zullen wrijven.:huh:

Ik zou zeggen hou dit soort onderwerpen in bedwang en reageer als nodig is, en grijp in wanneer er van een onderwerp wordt afgeweken of dat het eigenlijk nergens meer over gaat, in mijn geval had zeker een aantal berichten gescheeld in het onderwerp vragen over JCN evenementen.

:lol::bye1::lol:

Ben ik erg met je eens.

Natuurlijk is niet alles zwart/wit. Dat is nou juist het nadeel van een medium als dit, overal zitten raakvlakken en je kan niks exact scheiden.

Maar je hebt een punt. (kibbelen is het)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...