Spring naar bijdragen

Moddervlekken...


Ramon2
 Share

Recommended Posts

Namens mijn vriendin Karin open ik dit topic:

N.a.v. wat opgelopen vlekken in Barneveld, vraagt Karin zich af hoe je in godsnaam die moddervlekken uit je kleding krijgt? Zouden de heren, voor zover ze zelf niet wassen, eens aan hun vrouw/vriendin willen vragen, of, en zoja, hoe ze die vlekken eruit krijgen? Of hebben de vrouwelijk jeepers nog een tip?

Ik geeft het maar ff door.... :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Kleding wassen en ze de volgende keer met vlek en al weer aantrekken.

En dan doen wat Dezperado zegt , raampje dicht :lol:

Zoiets riep ze ook al, was nu toch al verpest, tenzij iemand met een goude tip komt... :)

ze was wel de ster van die dag. was helemaal toppie

en gewoon de rekening naar Canonball sturen.

Het mooiste vind ik nog wel dat ze er zelf ook erg om heeft kunnen lachen, dat houd het voor haar, en dus ook voor mij allemaal erg leuk! (Ik heb je tip in Veldhoven goed onthouden EJG! :D)

En ach, Cannonball mag gewoon een roos voor der meenemen de volgende keer, dan is alles vergeten en vergeven... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij gaat het moeilijk worden. Ik heb eens na een dagje mountainbiken wat kleren weg kunnen gooien. Ik kreeg de modder er niet meer uit. Niet met inweken, verschillende wasmiddelen, etc.

In mijn geval was het twel wat heftiger. Mijn kleding zat echt helemaal onder, alles was dezelfde kleur geworden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groene zeep en een borsteltje?:lol:

Gaan we ook nog proberen!

Volgens mij gaat het moeilijk worden. Ik heb eens na een dagje mountainbiken wat kleren weg kunnen gooien. Ik kreeg de modder er niet meer uit. Niet met inweken, verschillende wasmiddelen, etc.

In mijn geval was het twel wat heftiger. Mijn kleding zat echt helemaal onder, alles was dezelfde kleur geworden...

Tja, je zou zeggen dat allemaal wat zand en water is he.. how hard can it be? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, nog ff en ze koopt van der beungeld (ze was vroeger kapster) een eigen jeep, ze gaat het steeds leuker vinden geloof ik :D

Als ze dan verstandig is koopt ze een echte.

Je weet wel.

Eentje waar het dak vanaf kan en je de binnenkant met de tuinslang doet.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...