Spring naar bijdragen

je favo top 5 van offroadterreinen


michel1972
 Share

Recommended Posts

Misschien een idee om een overzicht te maken van 5 terreinen waar je zelf het liefst zou willen rijden in een jaar. Deze terreinen moeten liggen in de volgende 4 landen Nederland , Belgie , Duitsland , Frankrijk en je moet dus wel 5 verschillende terreinen noemen.

Je zou bijvoorbeeld kunnen kiezen uit de volgende terreinen:

Spaarnwoude , Groesbeek , Overloon , Brunssum , Zeumeren , Axel , Valkenswaard , Heerde , Eernewoude , Wamel , Landgraaf , Strand Horst , strandevenement Noordwijk aan Zee , Barneveld , Mammut , Ballenstedt , Geilenkirchen , Holzen , Inor , Hesdin , Bertrix , Chevenol en er zullen vast nog wel veel meer terreinen zijn waar je kan rijden.

Ik zou gaan voor Heerde , Spaarnwoude , Inor , Wamel en Veldhoven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou bijvoorbeeld kunnen kiezen uit de volgende terreinen:

strandevenement Noordwijk aan Zee ,

Is dit een stille hint om wat te organiseren of is er in het verleden wel is iets geweest in noordwijk (op een verdwaalde opel vectra na dan). Woon er namelijk al 29 jaar maar moet de eerste keer nog meemaken dat er op strand gereden mag worden.

Maar mijn top 5:

Spaarnwoude, rilland bath, erm, zeumeren en overloon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dit een stille hint om wat te organiseren of is er in het verleden wel is iets geweest in noordwijk (op een verdwaalde opel vectra na dan). Woon er namelijk al 29 jaar maar moet de eerste keer nog meemaken dat er op strand gereden mag worden.

Maar mijn top 5:

Spaarnwoude, rilland bath, erm, zeumeren en overloon.

bedoeld word deze: http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=13161

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rij er graag een eindje voor :whistle:

Svinndal en Rena (zeg maar Noorwegen, tis een eindje tuffen, maar dan heb je ook écht wel wat)

Bilstain (tis en blijft een knus en gezelli terreintje in den Belsjiek)

Geilenkirchen

Veldhoven (nou vooruit, omdat dit in onze achtertuin ligt)

en na juni komt er vast deze favoriet bij: Roche Paule (Frankrijk) :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Namens Ed op nummer 1 met stip notering Strand Horst omdat de mac zo lekker dicht bij is.

voor mij Wamel Strandhorst Veldhoven Barneveld, eigenlijk alles van de JCN dat op zondag is en in afstand een beetje te doen is.

vind de JCN gewoon een super club met zeer veel leuke en lieve Marshalls en leden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm... ff denken. ik hou me ff bij de terreinen waar ik zelf gereden cq mede georganiseerd heb:

1- Rhederlaag 1 ( t/m 1994) inmiddels gesloten en afgegraven:(

Was misschien wel hel allermooiste 4x4 terrein dat Nederland ooit had.

2- Zeumeren

3- Strand Horst

4- Veldhoven

5- Zutphen ( inmiddels ook gesloten...)

5- Ressen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet het nog niet, maar ik ga wel kijken (dit jaar nog ) in Spanje waar ik via Frankrijk naar toe ga. Verder is het mooi vertoeven in de Alpen en Dolomiten. Zweden Noorwegen blijft FF een wens, net zoals Marokko waar we volgend jaar naar toe willen. Ik maak mijn lijstje dan ook pas eind volgend jaar.Maar geloof me, de voorpret is al geweldig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...