Spring naar bijdragen

Auto sport


Chris
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ik start dit topic omdat ik best wel benieuwd ben wie er allemaal naar auto sport kijkt. Ik zelf kijk altijd naar de Formulle 1 Ik ben zelf een trouwe kijker en me favortiete team blijf toch wel Ferarri

Dus kom maar op met jullie reacktie's

Groeten Chris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik keek vroeger (t/m Zjoske) bijna alle F1 wedstrijden, stond er zelfs 's nachts voor op. Een jaar of tien eigenlijk weinig gekeken tot (toevallig) vorige week. Ik vond het weer geweldig.

..ow ja, ik ben anti-Ferrari. Of anders, ben altijd voor de underdogs. :thumbsup:

Verder vind ik alles mooi: rally, trials, racen met gemotoriseerde kinderwagens..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was vooral 'n tweewielerliefhebber: 500 cc (Randy Mamola, Eddie Lawson, Wayne Gardner, Kevin Schwantz) maar met de komst van Jos ben ik meer F1 gaan kijken (volgde met een half oog voor die tijd wel een beetje Prost, Senna en persoonlijke favo Ricardo Patrese).

De laatste jaren keek ik minder F1 en ben ik weer een beetje terug bij de superbikes en MotoGP (ducati-fan) maar nu dit jaar de regels in de F1 ervoor hebben gezorgd dat het weer leuk is om naar te kijken probeer ik het weer een beetje bij te houden.

Daarnaast volg ik de carrière van Jos nog steeds (grootste deel van Lemans natuurlijk ook gezien) en misschien hebben we in zoon Max wel een goeie opvolger. De andere Nederlanders (Doornbos, Albers, Coronel etc.) interesseren me wat minder.

Verder wedstrijden als Dakar en WRC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...