Spring naar bijdragen

Taxatie rapport?


Cyril_cj5
 Share

Recommended Posts

Hee Jeepers,

Effe beetje ouwehoeren in de bar....

vaak zie je allerlei advertenties op MP van mensen die een of ander vehikel aanbieden en zeggen dat ze een taxatie rapport hebben van hun jeep...

Denken de mensen nu echt dat dat hun jeep ook die "waarde" heeft en dat ie dat ook op moet brengen of is een taxatie rapport meer een document om te zorgen dat wanneer je een ongeluk o.i.d. krijgt dat je dan ook voor een bepaald bedrag verzekerd bent?.... en wie bepaald de "waarde", een taxateur die voor de eerste keer een Jeep ziet en totaal niet weet waarover ie het heeft? (ik doel dan meer de oudere modellen, niet de XJ, ZJ, WJ etc...) telt ie mooi de bonnetjes van Heuts automaterialen bij elkaar op of hoe doet ie dat?

ik krijg er vaak een dubbel gevoel bij.. Ja, het is waar dat het iets zegt over de waarde van je auto maar ja, je kunt wel heel veel geld ergens in steken maar dan blijft natuurlijk de vraag of de "waarde" van het ding er ook mee omhoog gaat...(Jeff Dunhamm's peanut: polish a turd but is still is a turd!)

Ah ja, als iedereen maar gelukkig is.... ben benieuw naar jullie reacties.... De jeep rater is denk ik een veel betere "waarde" indicator...

greetz...

( 1e reactie zal wel zijn dat ik jalours ben omdat mijn jeep nog steeds niet af is en rijdt haha...maar dat valt mee, ik heb mijn jeep tot een meerjaren project gebombardeerd en heb geen deadline....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb onze CJ5 laten taxeren voor de in opdracht van de verzekering, deze hadden een taxatie rapport nodig voor allrisk verzekering. Deze stelde de waarde vast op 7000 eu.....

Das vervangings waarde, en zeker geen marktwaarde. K zou wel willen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb onze CJ5 laten taxeren voor de in opdracht van de verzekering, deze hadden een taxatie rapport nodig voor allrisk verzekering. Deze stelde de waarde vast op 7000 eu.....

Das vervangings waarde, en zeker geen marktwaarde. K zou wel willen :-)

Hier idem

Maar dan is het verschil nog niet giganties denk dat cyril bedoeld die Jeep's die je op MP en zo ziet staan met vraagprijzen van 20000 en waar dan bij staat getaxeerd voor 34000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...