Spring naar bijdragen

Gezocht voor de Jeep Grand Cherokee 4.0i Limited 1992


dizzylee
 Share

Recommended Posts

Geachte heer/mevrouw,

Misschien kunt u mij helpen, Ik heb een Jeep Grand Cherokee 4.0i Limited uit 1992, zwart. Ik ben op zoek naar enkel accessoires.

Gezocht voor de Jeep Grand Cherokee 4.0i Limited 1992:

  • Hoes voor reserve autoband (grijs of zwart)
  • Rolhoes / afdekhoes voor de bagage af te dekken (grijs of zwart)
  • Klepje / dekseltje voor de rechterzijkant van de dashboard waar de zekeringen zitten dicht te maken (grijs)

Naar de bovenstaande artikelen daar ben ik met spoed naar op zoek, ik vraag me af of de onderstaande artikelen verkrijgbaar zijn……

  • Radio/Cd speler in het standaardformaat van de fabrieksradio.
  • Afsluitbare tankdop
  • Autoalarm met centrale deurvergrendeling passend voor deze jeep
  • Verstralers passend voor deze jeep

Heeft iemand een instructieboekje, werkplaatsboekje van de Jeep Grand Cherokee 4.0i ltd uit 1992 of heeft iemand deze misschien digitaal????

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast bedankt voor de moeite.

Groet Lay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blush: Klopt!!!!!!! maar ik kon mijn inloggegevens niet vinden en ik was al mijn mail kwijt met uw gegevens. Daarnaast hebben we onze computer opnieuw moeten installeren ivm een virus, denken we.

Maar we gaan het in orde maken. Heb u intussen een mail gestuurd via marktplaats met mijn verdere uitleg over de verlate reactie. 1000 maal excuus.

Excuus voor de overlast:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:yes: Hallo,

Nee ik heb nog niet alles binnen, ik heb de gegevens van Boris nog nodig om het geld over te maken en mijn adres gegevens te geven waar hij de spulletjes naartoe kan sturen.

Ha ha ik ben een alleenstaande vrouw met een Jeep Grand Cherokee 4.0i ltd uit 1992. Het oog wilt natuurlijk ook wat.

Ik laat hem door een garage onderhouden maar ik wil het interieur op orde hebben. Als ik mijn boodschappen in de bagageruimte heb wil ik daar niet tegenaan kijken, en het reservewiel ziet er ook niet mooi uit dus vandaar dat ik op zoek ben naar een rolhoes en een hoes voor het reservewiel.

Daarnaast heb ik via internet het instructieboekje besteld, al twee weken geleden maar tot op heden nog niet ontvangen. Ik wil de boordcomputer instellen maar ik weet niet hoe het moet, vandaar…..Kan het kloppen dat het zo lang duurt voordat ik het boekje binnen heb? Ik heb het boekje besteld via http://www.4wdautomagazine.nl/cgi-bin/shop.cgi?action=show&cat=Jeep. Is er iemand bekend met deze site?

Ook zocht ik het klepje waar de zekeringen zitten, die zat er niet bij toen ik de jeep kocht. Had ik niet gezien.

Boris heeft al deze spulletjes in het grijs, de kleur van het interieur van mijn jeep. Dus dat is wel fijn.

Groetjes en bedankt voor je reactie. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarnaast heb ik via internet het instructieboekje besteld, al twee weken geleden maar tot op heden nog niet ontvangen. Ik wil de boordcomputer instellen maar ik weet niet hoe het moet, vandaar…..Kan het kloppen dat het zo lang duurt voordat ik het boekje binnen heb? Ik heb het boekje besteld via http://www.4wdautomagazine.nl/cgi-bi...=show&cat=Jeep. Is er iemand bekend met deze site?

Is de shop van een bekend 4x4/suv magazine. Maar denk dat je geen instructieboekje heb besteld, wel een sleutelboek. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...