Spring naar bijdragen

Wat is er gebeurt met de Jeep Wave?


nkijkuit
 Share

Recommended Posts

Na een afwezigheid van 3 jaar in Jeepersland mag ik me sinds een jaar weer in deze elite scharen. Wat me opvalt dat een groot deel van de Jeepers bijna schrikt als ik ze groet (ik heb een JK, dus binnen het Wrangler segment moet ik als eerste groeten). En dan heb ik het niet alleen een over de GC rijders maar ook over de Wrangler of CJ rijders...

Het zou toch mooi zijn als we deze traditie met z'n alle weer in ere herstellen. Want een beetje respect en gevoel voor traditie is toch wat een Jeeprijder onderscheidt van bijvoorbeeld een Hummerrijder (en een betere auto natuurlijk ;-)

Nils:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een afwezigheid van 3 jaar in Jeepersland mag ik me sinds een jaar weer in deze elite scharen. Wat me opvalt dat een groot deel van de Jeepers bijna schrikt als ik ze groet (ik heb een JK, dus binnen het Wrangler segment moet ik als eerste groeten). En dan heb ik het niet alleen een over de GC rijders maar ook over de Wrangler of CJ rijders...

Het zou toch mooi zijn als we deze traditie met z'n alle weer in ere herstellen. Want een beetje respect en gevoel voor traditie is toch wat een Jeeprijder onderscheidt van bijvoorbeeld een Hummerrijder (en een betere auto natuurlijk ;-)

Nils:bye1:

Geen idee.. ik zwaai zoveel mogelijk en ze zwaaien (bijna) altijd terug ook.

Al is het wel zo dat de nieuwere modellen wat minder vaak terugzwaaien, gewoon stug volhouden nils.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier in belgie is het uitgestorven op de die hards na:(. vorige week was ik in tongeren en er stonden een paar wranglers en cj's te wachten aan het rood licht en deze zwaaide lekker trg:D(nederlanders trouwens:D).

ma hoe zit da nu met wie eerst moet zwaaien e.d?

Grtjs

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...