Spring naar bijdragen

Tja wat ga je hierover zeggen......


michel1972
 Share

Recommended Posts

Dat je dit best in de topic "bijzondere advertenties" geplaats had kunnen worden.:wacko:

Of is het de bedoeling dat we de Jeep van een ander gaan afkraken zonder dat ie weerwoord kan geven?

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je dit best in de topic "bijzondere advertenties" geplaats had kunnen worden.:)

Of is het de bedoeling dat we de Jeep van een ander gaan afkraken zonder dat ie weerwoord kan geven?

Jij weet toch ook wel als ik een jeep wil afkraken dat ik alleen de jouwe daarvoor zal gebruiken :)

Nee ik wilde gewoon de mening weten van mensen omdat een kennis van mij interesse heeft in deze jeep.

Dus dan leek het mij niet geschikt om deze in de bijzondere advertenties te zetten. En daarom hield ik het ook kort met de tekst wat ga je hierover zeggen. Ik wil deze jeep dus absoluut niet zwart maken.

Hij moet ervoor uit Zeeland komen en vroeg mij om advies.

De punten waar ik wat vragen over heb zijn:

De wagen staat behoorlijk voorover. Kan dat problemen geven of gek aanvoelen tijdens rijden?

Breedte voertuig is behoorlijk anders als standaard. Kan dat problemen geven bij deze grijs kenteken jeep? Zijn er zaken die je moet aanpassen voor de apk bij deze jeep?

Verder is elk advies welkom!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij komt steeds en beeld terug van een cherokee, die zo hoog als de hemel is gebouwd:D

Jeetje zeg ben hem net gaan verlagen en dan vindt jij hem nog te hoog.

Ik hoop alleen op deze manier meer info te krijgen over deze jeep. Die kennis van mij is redelijk verliefd geworden op deze jeep vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg dat dan.......:)

Als ik dat direct zeg is hij straks binnen 2 dagen weg. Daar weet Ramon alles van. Dus hoe minder info hoe groter de kans bestaat op een directe en duidelijke mening is mij geleerd.

Leg de woorden nooit in de mond maar ontlok de woorden uit de mond.

Dus alle info en tips zijn welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is me dit nu :), waar gaat dit nu nog over, als die vriend van je echt interesse heeft rijdt hij toch naar Oosterzee toe.

En wat maakt het nu dan nog uit we weten nu toch dat een vriend van je interesse heeft, ik ga hem morgen gelijk kopen:wacko:.

Is hier 6 km vandaan dus voor mij geen afstand, van Zeeland naar Oosterzee is niet van Sintjohannesga naar Petersburg:wacko:

Oh ja tips, www.RDW.nl

Hij vindt en dat vind ik ook dat het zonde is om voor niks ergens heen te rijden. Time is money voor hem en mij en het zou dus zonde zijn om vanuit Sint Philipsland naar Friesland te rijden voor misschien wel een kat in de zak. Blijkbaar zijn er mensen die daar anders over denken en dat is hun goed recht maar onthou altijd dat we niet allemaal zo zijn en dat is maar goed ook.

Kan me nog een topic herinneren met de volgende tekst er onder andere in.

Wat mij nu en ook wel veel vaker opvalt is dat men binnen enkele seconden afwijkt van een onderwerp, vervolgens wordt daar dan weer op gereageerd zodat je na het lezen van de reacties de kluts compleet kwijt bent, je wordt in de verleiding gebracht om dan daar ook weer op te reageren, maar dat heb ik wel af geleerd:yes:

Ik zou zeggen hou dit soort onderwerpen in bedwang en reageer als nodig is.

Dus nu weer OT graag en alle info of adviezen zijn welkom.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog maar een keer tips www.rdw.nl:whistle:

Ik ken de site goed van de RDW maar daar haal ik niet alle info vandaan die hij wil weten.

Wie weet kent iemand deze auto. Jij zou hem misschien ook moeten kennen toch. Tis maar 6 km bij jou vandaan en ons kent ons daar toch.

Alleen de info die ik heb gekregen is nog wat vaag en vandaar dat ik naar wat meer info zocht en tips.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij vindt en dat vind ik ook dat het zonde is om voor niks ergens heen te rijden. Time is money voor hem en mij en het zou dus zonde zijn om vanuit Sint Philipsland naar Friesland te rijden voor misschien wel een kat in de zak. Blijkbaar zijn er mensen die daar anders over denken en dat is hun goed recht maar onthou altijd dat we niet allemaal zo zijn en dat is maar goed ook.

Kan me nog een topic herinneren met de volgende tekst er onder andere in.

Wat mij nu en ook wel veel vaker opvalt is dat men binnen enkele seconden afwijkt van een onderwerp, vervolgens wordt daar dan weer op gereageerd zodat je na het lezen van de reacties de kluts compleet kwijt bent, je wordt in de verleiding gebracht om dan daar ook weer op te reageren, maar dat heb ik wel af geleerd:yes:

Ik zou zeggen hou dit soort onderwerpen in bedwang en reageer als nodig is.

Dus nu weer OT graag en alle info of adviezen zijn welkom.

Oh ja we zouden de kluts eens kwijt kunnen raken:blush:, mijn reacties gingen toch over jouw vraag (wat ga je hier over zeggen) nou misschien dan er niet veel antwoorden bij zaten, wat had je dan gedacht met zo'n vraag.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Titel aangeast dus alle adviezen , tips en info zijn welkom over deze jeep.

RDW regels heb ik uitgeprint en daar staan wat punten in waar we op moeten letten.

Nu hoop ik nog of iemand nog wat advies kan geven over deze jeep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja we zouden de kluts eens kwijt kunnen raken:blush:, mijn reacties gingen toch over jouw vraag (wat ga je hier over zeggen) nou misschien dan er niet veel antwoorden bij zaten, wat had je dan gedacht met zo'n vraag.:)

Dacht hou de vraag kort maar heb de titel en mijn vraag inmiddels aangepast. Hoop nu dat mijn onduidelijke vraag wat duidelijker is geworden.

Maar ken jij deze jeep niet toevallig? Of iemand bij jou in de buurt?

PS wel thx voor de rdw tip. Moet alleen even het kenteken zien te achterhalen van deze jeep. Dan kan ik wat verder gaan graven naar info buiten de RDW om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) :) :P:wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :no:

Je ogen beginnen te draaien en je schud heel hard nee....Word je misselijk Willem Jan........?????:no::lol::lol:

Maaruh OT:

Vraag me af waar die gozer dat ding gaat parkeren, laat staan het rijden. Maatje van me heeft een Suburban(en jij kent 'm Mich., tevens gele Camaro weet je wel), is toch best breed.

Goed dit ding staat op Blazer assen, normaal gesproken hetzelfde als een Suburban. En dan 12J velgen met een offset van hier tot en met Tokio. Ik zie niet in hoe er met ding enigzins normaal te rijden is op de nederlandse wegen. Die Suburban past kwa breedte net goed in NL parkeerplaats en op de weg en steekt op sommige net uit. Dan wil ik 't van dit ding niet eens weten.

Opval waarde = 100%, praktisch =????

bewerkt door Blue4.2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...