Spring naar bijdragen

Simex extreme trekker


Recommended Posts

wie heeft er ervaring met deze banden??

op de weg?

zijn ze slopend voor je steekassen in het terrein, en dan bedoel ik dus voor de amc20 en dana44 as?

maat is 35x11.5x15

ik al wat met de zoekfunktie gezocht maar kon niet echt een antwoord vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo menno,

Ik heb ze op mijn vorige auto gehad.

Super banden in het terrein maar op de weg is het tot honderd kilometer een hoop gehobbel op de noppen.(trillen)

Boven de honderd gaat het goed.

Ze maken veel herrie maar nogmaals in het terrein een superband.

Je komt ermee uit diepe sporen en als je je voorruit vast rijdt kan je er vaak met achteruit rijden er weer uit komen.

Ik had mijn vorige auto alleen voor in het terrein nam hem altijd mee op een trailer.

ik hoop dat je hier wat mee kan.

Gr Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Menno

het verhaal is simpel,hoe meer grip in het terrein,hoe zwaarder voor je aandrijflijn.

De Simex is een perfecte band maar zeer veel grip,dus moordend voor je kruisjes,steekassen,aandrijfassen.

Hey Ed weet jij nog dat ik ze ook had in de maat 33 inch. Weet je nog toen naar heerde 2007? Ik heb nog nooit zo vaak mijn billen samen geknepen bij elke bocht die ik naderde. Die banden zijn super in het terrein maar op de weg bij wat regen , sneeuw of welke vochtigheid dan ook is het net russisch roulette.

En je radio moet je gewoon op standje hoog zetten want je hoort de banden echt behoorlijk goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ed weet jij nog dat ik ze ook had in de maat 33 inch. Weet je nog toen naar heerde 2007? Ik heb nog nooit zo vaak mijn billen samen geknepen bij elke bocht die ik naderde. Die banden zijn super in het terrein maar op de weg bij wat regen , sneeuw of welke vochtigheid dan ook is het net russisch roulette.

En je radio moet je gewoon op standje hoog zetten want je hoort de banden echt behoorlijk goed.

Ja Mich,het zijn mooie banden..................bij iemand anders.:worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee duidelijk, een beetje jammer dat ze op de weg niet te rijden zijn, want ja ik wil echt niet op een trailer. vindt het nog steeds veelste mooi om ermee te rijden.

ik denk dat ik ga vragen of ik ze niet kan proberen op de weg.

Op de weg bij droog weer is er best mee te rijden. Heb ze bijna 1 jaar gehad maar bij niet droog weer wordt het echt spannend en als je dan ook nog eens een locker in je achteras heb zitten wordt het helemaal spannend rijden.

Ze zijn wel een stuk stugger als superswamper vind ik en met het aflopen van de banden in het terrein heb ik nooit problemen gehad. Vond het alleen jammer dat ze niet in bredere maten gemaakt worden en ze zijn in het echt iets kleiner als 35 inch. Scheelt toch wel wat met je oude 37 inch banden.

Vergeet niet dat je er een keer aan moet geloven dat jij je jeep op een trailer door Duitsland zal moeten rijden daar deze banden binnen een afzienbare tijd daar verboden worden om mee op de weg te rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En je radio moet je gewoon op standje hoog zetten want je hoort de banden echt behoorlijk goed.

Volgens mij had je die banden erop liggen toen ik 's avonds met de ZJ bij jou op de zaak geweest was met Ed (alweer tijdje geleden). Ik kon je van heeel ver horen aankomen. Net een vliegtuig :lol:

Dat klonk wel imposant :yes: maar kan me voorstellen dat als je in de auto zit het leuke er snel vanaf is :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik heb ze meegekregen, ik heb er net 1 van de velg gehaald en op mijn velg gezet, onder de auto gezet, kijken,kijken, nog eens kijken, twijfel, niet doen dus!!

band is 87cm hoog, mijnes zijn nu 92cm, ik ga toch maar voor 36" en 12,50 breed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik heb ze meegekregen, ik heb er net 1 van de velg gehaald en op mijn velg gezet, onder de auto gezet, kijken,kijken, nog eens kijken, twijfel, niet doen dus!!

band is 87cm hoog, mijnes zijn nu 92cm, ik ga toch maar voor 36" en 12,50 breed.

Ga je weer Superswampers kopen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, ik kreeg net een aanbieding van superswamper tsl radial

ik heb nog wel een paar keer om die simexen heen gelopen, maar ik krijg toch het idee dat deze 2keer zo hard slijten op de weg

Nope is echt niet zo dat simex banden sneller slijten. Ze laten wel je steekassen enz sneller slijten :P Die Superswamper TSL is een goede band

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...