Spring naar bijdragen

stotteren van CJ-7, 4.2L motor


Recommended Posts

Hallo,

Ik ben nieuw hier en ben bezeten geraakt van een CJ-7..nou heb ik er 1 op het oog met een 4.2L motor welke compleet gereviseerd zou zijn echter via via gegaan en :blink: bonnen natuurlijk.

Nu ben ik wezen rijden en blijkt dat de motor stotterd als je het gas intrapt extreem als hij koud is en als hij warm is af en toe net of hij verzuipt volgens de verkoper is het valse lucht bij de inlaat echter begreep ik uit het verhaal dat hij ook met reviseren van de carburateurs al met sproeiers is bezig geweest....

Kan iemand mij advies geven wat het kan zijn heb al op zoek functie gekeken echter geen duidelijk antwoordt gevonden.

Alvast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

ik heb zelf ook zo'n geval gehad, maar dat kwam omdat ie lang stil had gestaan. daar hoef je niet echt veel zorgen om te maken. Als je niet echt vreemde geluiden verder hoort..

Zo'n revisie kan alleen bij de prijs worden geteld als het aantoonbaar is, anders moet je dat met een korrel zout nemen.

Succes met je (eventuele) aankoop.

ps let wel goed op rotte plekken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Johan,

Stotteren kan veel oorzaken hebben, carburateur, valse lucht, slecht werkende emmissie regeling enz......

Om een zinnig antwoord te geven is moeilijk zonder meer info, oa. bouwjaar en merk carburateur.

Natuurlijk is het op te lossen, laat je hier dan ook niet door afschrikken, algehele staat van de auto zegt meer dan wat gestotter.

Neem de verhalen van geheel gereviseerd (zonder bonnetjes) met een korreltje zout. Als de verkoper er verstand van heeft dan lost hij dat stotter probleem gewoon op, voordat jij 'm koopt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Johan,

Stotteren kan veel oorzaken hebben, carburateur, valse lucht, slecht werkende emmissie regeling enz......

Om een zinnig antwoord te geven is moeilijk zonder meer info, oa. bouwjaar en merk carburateur.

Natuurlijk is het op te lossen, laat je hier dan ook niet door afschrikken, algehele staat van de auto zegt meer dan wat gestotter.

Neem de verhalen van geheel gereviseerd (zonder bonnetjes) met een korreltje zout. Als de verkoper er verstand van heeft dan lost hij dat stotter probleem gewoon op, voordat jij 'm koopt!

Ab heeft volkomen gelijk, zonder bonnen is er geen bewijs en je kunt tegenwoordig helaas niemand vertrouwen, zeker niet met de aankoop van een auto !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...