Spring naar bijdragen

Kentekenplaatverlichting


Recommended Posts

APK komt weer in zicht en ik ben nu bezig met het zoeken naar de juiste verlichting aanpassingen. Koplampen moeten nog, op dit moment ben ik op zoek naar een eenvoudige manier om m'n kentekenplaatverlichting in orde te krijgen.

(die zit er niet op namelijk)

Nu heb ik deze gevonden:

645403.jpg

Eenvoudige blokjes, goedkoop en ook nog eens kant en klaar met boutjes. Deze is normaal gesproken voor aanhangers.

Ik vroeg me af of iemand anders nog een origineel idee heeft. Goedkoper kan bijna niet, maar misschien wel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Jan 9 2005, 15:20

APK komt weer in zicht en ik ben nu bezig met het zoeken naar de juiste verlichting aanpassingen. Koplampen moeten nog, op dit moment ben ik op zoek naar een eenvoudige manier om m'n kentekenplaatverlichting in orde te krijgen.

(die zit er niet op namelijk)

Nu heb ik deze gevonden:

645403.jpg

Eenvoudige blokjes, goedkoop en ook nog eens kant en klaar met boutjes. Deze is normaal gesproken voor aanhangers.

Ik vroeg me af of iemand anders nog een origineel idee heeft. Goedkoper kan bijna niet, maar misschien wel anders.

<div align="right">

Ik heb precies dezelfde, erug makkelijk en vooral omdat ik eraf en toe wel us eentjes stuk rijdt, prima dingen en zoals je zei lekker goeiekoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...