Spring naar bijdragen

Vasthouden paket bij douane ??


marcoscj7
 Share

Recommended Posts

Heb wat dingen bestelt bj 4wd, alles op vooraad zou worden opgestuurd

is nu 15 dgn geleden normaliter heb ik 't nog wel een keer maar duurt nu toch langer dan verwacht.

hoe lang kan/mag de douane het vast houden (waarde bepaling of zo ?)

moet ik me al druk gaan maken of kan ik gewoon rustig aan 't zwembad blijven zitten.

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je bij 4wd hebt besteld krijg je een tracknummer en kun je zien waar je zending is en met het nummer ups bellen

als het een grote zware zending is dan zou het verscheept kunnen worden en duurt langer

of groter dan paket via Schenker schiphol

dus vraag eens na bij 4wd jackie hiner ...waar je spullen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wat dingen bestelt bj 4wd, alles op vooraad zou worden opgestuurd

is nu 15 dgn geleden normaliter heb ik 't nog wel een keer maar duurt nu toch langer dan verwacht.

hoe lang kan/mag de douane het vast houden (waarde bepaling of zo ?)

moet ik me al druk gaan maken of kan ik gewoon rustig aan 't zwembad blijven zitten.

:bye1:

sommige artikelen komen niet rechtstreeks van hun maar rechtstreeks vanuit de producent (verhogingen e.d.) die hebben vaak een wachttijd.

ik zou eerst gewoon even mailen waar de vertraging zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de snelle reactie's

Vandaag maar eens bellen, en ja hoor alles in een keer duidelijk :frusty:......

alles was in voorraad alleen moest er iets van een toeleverancier komen

was er even niet bij gemeldt maar volgens mij is 't dan ook niet op vooraad

maar goed duurt 't ff wat langer maar weet ik in iedergeval hoe 't in elkaar steekt.

't komt er dus aan wordt alleen wat later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een maandje geleden wat op ebay.com besteld. kreeg van de verkoper het bericht dat het 22-06-2009 is afgestuurd is met de post. kreeg van de verkoper ook nog een trackingnummer. dus vandaag ff gekeken op de site van www.usps.com . en zie dat het pakket al vanaf 25-06-2009 in Nederland ligt. dus zonet ff tnt klantenservice opgebeld en het amerikaanse trackingnummer doorgegeven. kreeg van de medewerkster te horen dat mijn pakket in het steekproef depot ligt en dat het wel maximaal een maand kan duren voordat ze het vrijgegeven. maar het pakket is wel al omgelabeld met een tnt-trackingnummer. dus kan ik nu elke dag kijken of mijn pakket vrijgegeven is en onderweg naar mij toe is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...