Spring naar bijdragen

locatie chassisnummer


 Share

Recommended Posts

Ik heb een CJ 7 1985 en kan het ingeslagen chassisnummer niet vinden, kan iemand mij vertellen waar dat behoort te staan.

M.Vr. gr

Gert-Jan

Hoi Gert-Jan,

het chassisnummer bij 'n CJ7 kan je ook aan de voorkant (buiten de motorruimte) op de rechter chassisbalk vinden. (bijrijder kant) Normaal hoort het nummer op de zijkant van de chassisbalk (bijrijders kant) voor of achter de vooras te staan.

Waar komt de Jeep vandaan (land van herkomst)

gr

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn CJ7 komt ook uit Duitsland en er stonden 2 verschillende nummers in , allebij in de chasisbalk aan de rechter kant, een voor en een achter de vooras,

2 gekeurde auto,s voor de prijs van een.ik moet het foute nr er nog uit slijpen.

en meestal zit er ook nog een plaatje onder de motorkap meestal bovenop de grill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het plaatje zit wel onder de kap en een plaatje thv het stuur bij de voorruit. Ik kan alleen geen ingeslagen nummer vinden.

Jongens bedankt ik zal wel even verder zoeken heb nog wel tijd gezien de staat waarin mijn jeep verkeerd.

Alvast bedankt Gert-Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Iwan Overmars

Gert-Jan,

Ik heb hetzelfde meegemaakt. De mijne komt ook uit Duitsland.

De man van de RDW vertelde mij toentertijd dat het in Duitsland niet verplicht is dat het VIN-nummer op het chassis moet staan. Het plaatje op je dash voor je stuur voldoet dan.

In Nederland is dit wel verplicht (vandaar dat men het hier ook "chassis-nummer" noemt).

Bij was er dus ook echt geen nummer te vinden. En dus moest de RDW voor type goedkeuring/identificatie het VIN-nummer inslaan. Dit is gebeurd aan de rechter kant, net achter de vooras.

Ik moest hier geloof ik iets van € 70,00 voor betalen (en 3 weken wachten totdat de "nummer-inslaan-man-die-maar-2-dagen-in-de-week-werkt" tijd had in zijn drukke agenda).

Dus wellicht geldt bovenstaande voor jou ook. Suc6 ermee i.i.g.

Gr Iwan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...