Spring naar bijdragen

remblokken voor van hotcarparts goed?


hyeclass
 Share

Recommended Posts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ze ook daar vandaan 4 remblokken + 4 schijven voor 150 euro thuis bezorgd !!zeer snelle levering via paypall ,en op je vraag of ze goed zijn bij mij remmen ze super ,kijk in het begin moet je ze een paar 100 km inremmen/inslijten

maar nu remt het geweldig !!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede ervaringen mee, ik heb daar alle remschijven en blokken vandaan voor Alfa 164, Alfa 166, Grand Cherokee 5.9 en straks ook de Corvette. Inmiddels tienduizenden kilometers mee gereden in totaal en prima prestaties. Meest bizarre is dat deze goedkope delen nog niet zijn kromgetrokken op mijn GC en geloof me, ik heb al wat geld in remschijven gestopt de afgelopen jaren. Tot speciale - Cryogenic behandelde - remschijven custom voor mij gemaakt in de USA. Crap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah

ik had juist een paypal enzo geregeld met visa van mn buurman maar op ebay had ik de keuze om te betalen bij ontvangen van het pakje... dus heb ik dat gekozen :blush:

hopelijk is dit niet gwn een fout van ebay ofzo

Dat is een instelling die de verkoper kan opgeven.

Waarom zou dat een fout zijn? <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:thumbsup:

ah

ik had juist een paypal enzo geregeld met visa van mn buurman maar op ebay had ik de keuze om te betalen bij ontvangen van het pakje... dus heb ik dat gekozen :bye1:

hopelijk is dit niet gwn een fout van ebay ofzo

ja ik heb ook in het begin pakje thuis laten betalen maar is een stuk duurder .

dus dou ik dat met paypal en het is ook nog verzekerd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...