Spring naar bijdragen

Onderdelen Marktplaats let op


irish xj
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb onderdelen besteld vanaf Marktplaats, de verkoper is in Engeleand en vervoerd wekelijks naar Nederland.

Met de onderdelen zelf is niets mis, het blijkt echter dat de verkoper niet veel weet van het verschil tussen de oude en nieuwe modellen Cherokee XJ. Terwijl ik hem heb vermeld dat ik een 1995 Cherokee heb zijn alle delen voor/van 1997 facelift model.

Wees hierop bedacht wanneer je delen koopt van deze verkoper, sommige delen zijn duidelijk anders, andere delen kom je er pas achter als je ze probeert te monteren.

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is de verkoper die adverteerd vanuit somerset, uk. Naar verluid op vakantie tot eind augustus.

Nogmaals, onderdelen zijn goed, maar van ander model, linker achterlicht werd een rechter, gasveren achterklep niet van '95 maar facelift, die zijn anders, speakers van een nieuwer model met lagere impedance, achterwisser motor zonder relais.

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is de verkoper die adverteerd vanuit somerset, uk. Naar verluid op vakantie tot eind augustus.

Nogmaals, onderdelen zijn goed, maar van ander model, linker achterlicht werd een rechter, gasveren achterklep niet van '95 maar facelift, die zijn anders, speakers van een nieuwer model met lagere impedance, achterwisser motor zonder relais.

Marcel

Lijkt een beetje op een bepaalde firma uit Tiel. :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...