Spring naar bijdragen

Jeep meets quad, not funny!


nkijkuit
 Share

Recommended Posts

Net ff lekker in de kuil bij de sluizen bij IJmuiden aan het spelen. Vol met 10-jarige kinderen op crossmotoren die als gekken alle kanten op rijden. Vervolgens wordt ik door een van de pappa's aangesproken of ik niet ergens wil gaan rijden, want dit was te gevaarlijk voor hun kinderen. Huhhh??? Volgens mij rijdt iedereen daar illegaal, niet alleen Jeeps. Alleen al die kleine motormuisjes hebben heel veel grote sterke pappa's...

Ik dus aan mijn kinderen uitleggen dat wij niet welkom zijn omdat er 2 wielen te veel onder onze auto zitten en wij niet met 50 km/u door het zand gaan maar met 5 km/u.

Vlak voor het weg gaan nog even een Opel 4-wiel ding los getrokken. En vervolgens via het laatste hoge bultje naar huis. In 4 Laag, goed gekeken of er niets aankwam (dacht ik) en nog even toeteren voor de bult. Boven op de bult verschijnt opeens een van de pappa's op een quad die met een rotgang de bult over komt rijden. Kaboesh, tegen m'n bumber. Beide een beetje schade, hij een zere knie. Tandjes geschrokken, maar alle inzettenden van mijn Jeep zijn nog intact. :)

Wat gemopper over die rot jeeps die maar alle kanten op rijden en veel te hard gaan (...). Ik heb de man maar een hand gegeven en ben weggegaan. Volgens mij waren we allebei (niet) fout. Gelukkig was het niet een van 10-jarige racemonstertjes.

Moraal van dit verhaal: de richtingsbordjes bij de door JCN uitgezette proeven zijn zo onnozel nog niet. :lol:

Nils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maasvlakte zelfde probleem.

Ik kom er niet vaak maar als ik er kom dan REM ik ABSOLUUT NIET voor die gasten en ik wijk er ook niet voor uit.

Zoals je zelf al zei rijden wij 5 km. p/u en komen ze met dat spul aangejakkerd als een debiel.

Ze verzieken al genoeg ( rijden buiten het terrein, rijden in de duinen, overmatige herrie, vaak combi met drank, afval achterlaten, associaal gedrag, mensen die richting het strand gaan zijn hun leven en autolak niet zeker door de rondvliegende stenen en stof, ga maar door...) en als ze mijn bumper aantikken dan komen ze er niet van af met een blauwe knie...

ps. ik hoop dat je schade meevalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps. ik hoop dat je schade meevalt.

Tis maar hoe je het bekijkt, ik ben erg kleinzerig als het op m'n Jeep aankomt; krassen tgv takken en stenen is tot daar aan toe. Maar als iemand anders krassen/deuken in m'n motorkap (stuur) maakt, m'n kentekenplaat verfrommeld, bumper steun schaaft en afdekkap van m'n nieuwe breedstralers krast baal ik behoorlijk. Je wil toch het beste voor je kind he :lol:

Lullig voor de tegenpartij, maar een schrale troost voor mij: het was het eerste ritje met m'n lier. Dus die ving de klap behoorlijk op...

Nils

bewerkt door nkijkuit
nuancering
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja belachelijk allemaal!

op de maasvlakte ook maar sinds kort hebben ze bordjes geplaatst en het helpt wel enig sinds hoewel je er genoeg kloothommels heb rijden die er schijt aan hebben heb ik net ook voor hun. remmen doe ik niet en rammen doe ik graag.

maasvlakte komt in het weekend wel politie altijd een kijke nemen om die kleine keffertjes in de gaten te houden en het helpt wel enig sinds voor de 4x4 mensen maar zeker niet altijd en 100% hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ff lekker in de kuil bij de sluizen bij IJmuiden aan het spelen. Vol met 10-jarige kinderen op crossmotoren die als gekken alle kanten op rijden. Vervolgens wordt ik door een van de pappa's aangesproken of ik niet ergens wil gaan rijden, want dit was te gevaarlijk voor hun kinderen. Huhhh??? Volgens mij rijdt iedereen daar illegaal, niet alleen Jeeps. Alleen al die kleine motormuisjes hebben heel veel grote sterke pappa's...

Ik dus aan mijn kinderen uitleggen dat wij niet welkom zijn omdat er 2 wielen te veel onder onze auto zitten en wij niet met 50 km/u door het zand gaan maar met 5 km/u.

Vlak voor het weg gaan nog even een Opel 4-wiel ding los getrokken. En vervolgens via het laatste hoge bultje naar huis. In 4 Laag, goed gekeken of er niets aankwam (dacht ik) en nog even toeteren voor de bult. Boven op de bult verschijnt opeens een van de pappa's op een quad die met een rotgang de bult over komt rijden. Kaboesh, tegen m'n bumber. Beide een beetje schade, hij een zere knie. Tandjes geschrokken, maar alle inzettenden van mijn Jeep zijn nog intact. :lol:

Wat gemopper over die rot jeeps die maar alle kanten op rijden en veel te hard gaan (...). Ik heb de man maar een hand gegeven en ben weggegaan. Volgens mij waren we allebei (niet) fout. Gelukkig was het niet een van 10-jarige racemonstertjes.

Moraal van dit verhaal: de richtingsbordjes bij de door JCN uitgezette proeven zijn zo onnozel nog niet. :thumbsup:

Nils

Toepasselijk filmpje: Auto vs Quad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo moeten ze aankomen. heb er een paar jaar geleden ook eentje op mijn wei omgeknald. en dan die iritante uitlaten die der opstaan en die dikke nek die die mense hebben. maar er zitten er ook wel goede tss en dat zijn die wat ook rekening houden met andere off roaders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...