jeepenjanneke Geplaatst September 8, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 8, 2009 hallo, ben nu een tijdje aan het sleutelen met mijn GW 1984,maar elektrisch is het me nog niet helemaal duidelijk. tijdens ombouwen stekker trekhaak sluiting gemaakt, voeding is weg nu. maar kan geen zekering vinden ervan, en nu heb ik ook geen CV en de stoelen werken ook niet meer.in het boek hebben ze het over fusable links . Zijn er behalve de zekeringen links onder het dashboard nog meer plekken waar iets eruit geploft kan zijn ? Viel me ook op dat in de zekeringen kast die ene metalen zekering, neem aan een zware versie, altijd heet is, ook al staat de auto uit.is dat ook normaal ? alle info appreciated grtz chris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superpeer Geplaatst September 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 9, 2009 hallo,ben nu een tijdje aan het sleutelen met mijn GW 1984,maar elektrisch is het me nog niet helemaal duidelijk. tijdens ombouwen stekker trekhaak sluiting gemaakt, voeding is weg nu. maar kan geen zekering vinden ervan, en nu heb ik ook geen CV en de stoelen werken ook niet meer.in het boek hebben ze het over fusable links . Zijn er behalve de zekeringen links onder het dashboard nog meer plekken waar iets eruit geploft kan zijn ? Viel me ook op dat in de zekeringen kast die ene metalen zekering, neem aan een zware versie, altijd heet is, ook al staat de auto uit.is dat ook normaal ? alle info appreciated grtz chris Ik zat toevallig net in m`n wagoneerboek te gluren bij het elektrische schema en naar staat bij een aantal fuses dat ze "hot at al times" zijn. Misschien ben ik een leek op dit gebied maar ik denk dat ze altijd warm zijn... Ik weet niet of je zelf ook zo`n boek hebt maar kan eventueel wat schema`s voor je inscannen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst September 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 9, 2009 Hot at all times = Er staat altijd spanning op, ongeacht de stand van het contact slot dus ook als de sleutel er uit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst September 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst September 9, 2009 Een fuseble-link is een zekering die in de draad zit. Ze zitten net aan het begin waar de voeding binnen komt. Je kan ze ontdekken door aan de kabels te trekken , op het punt waar de fuse defect is , zit alleen nog maar de isolatie. Het zijn klote dingen , maar ja ze zitten er nu eenmaal in. Ik heb er bij mij ook al een keer paar kapot gehad. Die van de koplampen heb ik zelfs nooit kunnen vinden , en heb daarvoor een extra voedingskabel moetel leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeepenjanneke Geplaatst September 22, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 22, 2009 Heb het inmiddels anders gedaan, heb de voeding van de achterlichten vandaan gehaald, werkt prima en heb de oude draden gelaten voor wat het was.Geloof dat die konstante voor bijv magneetremmen is , las ik ergens in de US op het net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.