Spring naar bijdragen

Kwallen????/ of Gestoord


JOHN GRAND
 Share

Recommended Posts

Bredanaar bedreigt meisjes met jeep

door Adri Buijs. zaterdag 12 september 2009 | 09:07 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 12 september 2009 | 09:21

Tekstgrootte tekstgrootteMin.giftekstgroottePlus.gif

BREDA - Omdat de 20-jarige R.H. uit Breda twee meisjes de stuipen op hun lijf joeg door hen met zijn jeep op een grasveld achterna te rijden, moet hij van de politierechter 60 uur onbetaald gaan werken, waarvan 20 voorwaardelijk.

Ook moet hij de meisjes ieder 100 euro smartengeld betalen.

Hij en vrienden bekogelden voorbijgangers met eieren, toen ze de twee meisjes zagen. H. besloot hen in zijn jeep met aanhanger te achtervolgen, over het grasveld bij de Calandstraat/Alard Duhamelstraat. Met de rug tegen het hek stonden ze doodsangsten uit toen ze de jeep op zich af zagen komen, zo vertelden zij de politie. Een buurtbewoner stuurde de leerling boomverzorger met zijn jeep weg. "We deden het alleen maar om te kwallen", aldus de onbezonnen Bredanaar. De meisjes hielden er slapeloze nachten en psychische klachten aan over. De rechter achtte bedreiging met een auto bewezen en vonniste conform de eis.

Iemand van het Forum??/:):ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou er maar niet als vaststaand van uit gaan dat het een Jeep betrof. Voor velen is het gewoon een verzamelnaam voor alles wat maar een beetje op een 4WD lijkt.:)

Ik ben de laatste 10 jaar niet in Breda geweest in ieder geval.;)

Helemaal eens , dacht dit ook zo,

Maar stelt Jeep wel in een niet zo best licht , yust my 2 cents

En ja , Breda he :ph34r::lol:

Boete weer heel laag vind ik, zou X 100 moeten !!!!!!!!!!!!

bewerkt door JOHN GRAND
Link naar opmerking
Deel via andere websites

....maar stelt Jeep wel in een niet zo best licht ,

Hoezo, wat heeft het met Jeep te maken?? ;) Gaat toch om de bestuurder?!

Word wel gerelateerd weer daaraan , iets wat zeker is ..

Net als rijden in bossen waarvan ze dan zeggen dat ze daar alles slopen, gaat gewoon zo , weet je zelf ook wel , is helaas niet anders en gaat altijd over bestuurder inderdaad, maarja....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....maar stelt Jeep wel in een niet zo best licht ,

Word wel gerelateerd weer daaraan , iets wat zeker is ..

Net als rijden in bossen waarvan ze dan zeggen dat ze daar alles slopen, gaat gewoon zo , weet je zelf ook wel , is helaas niet anders en gaat altijd over bestuurder inderdaad, maarja....................

Zal wel meevallen denk ik, alles wat ook maar een beetje op een verhoogde auto lijkt is voor veel mensen al een Jeep. Bovendien is zo'n bericht meestal 2 dagen later weer vergeten. Kortom, heel vervelend voor die meisjes en die boomknuffelaar mag overreden worden wat mij betreft maar verder nogal non-nieuws, zeker in relatie tot Jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....maar stelt Jeep wel in een niet zo best licht ,

Word wel gerelateerd weer daaraan , iets wat zeker is ..

Net als rijden in bossen waarvan ze dan zeggen dat ze daar alles slopen, gaat gewoon zo , weet je zelf ook wel , is helaas niet anders en gaat altijd over bestuurder inderdaad, maarja....................

Ik snap wat je bedoelt, zeker wel, maar een beetje logisch denkend mens loopt nu toch echt niet rond met de gedachte dat Jeep rijders "...vul maar in..." zijn.... Of is dit te naif gesteld? Ik denk het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap wat je bedoelt, zeker wel, maar een beetje logisch denkend mens loopt nu toch echt niet rond met de gedachte dat Jeep rijders "...vul maar in..." zijn.... Of is dit te naif gesteld? Ik denk het niet.

Ja , je zegt het zelf al he , zal wel goed komen denk, is ook geen wereldzaak en incident als dit kan met elke auto ook,................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...