Spring naar bijdragen

Mijn vuurdoop!


Tigger
 Share

Recommended Posts

Vandaag was het dan zover: met de Patriot het terrein in! Voor de Patriot de eerste keer.......en voor mij ook..... :wub:

Voor alles is een eerste keer, wordt weleens gezegd en ik moet zeggen dat deze eerste keer WAANZINNIG GAAF was!!!! Wat een geweldige ervaring om met de Patriot uit te vinden wat terrein rijden is of kan zijn (al was het dan een redelijk makkelijk parcours in vergelijking met wat jullie wel eens doen). Ik snap nu een heel klein beetje van motorvermogen, lage giering, bodemvrijheid en een 3.x V8 automaat (de Range waarin ik het eerste rondje heb mogen meemaken als passagier)

Hoewel de koppelingsplaten aan het einde van het parcours toch wel errug warm waren geworden, heeft de Patriot zich "gemeten" met de Land Rovers, Landcruisers en een Renegade en zich uitstekend gehouden.

Ik moet wel zeggen dat het onder begeleiding van een instructeur ging: hij liep voor de auto uit en gaf mij aanwijzingen wat ik moest doen.....oftewel blind vertrouwen op de man die voor je auto staat (zoals ik al zei: het was de 1e keer) en als je dat doet, komt het allemaal goed! Dit smaakt ècht naar (veel) meer :bye1:

IMG_1215.jpg IMG_1216.jpg

IMG_1219.jpg IMG_1222.jpg

IMG_1234.jpg IMG_1235.jpg

:yes: :yes: :yes::D :D :D :D :D

PS: is dit het begin van een nieuwe "hobby"????? :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was het Wiggers feestje , als ik zo de foto's zie ?

Hoewel de koppelingsplaten aan het einde van het parcours toch wel errug warm waren geworden

Hmm , ze hebben je niet alle tips gegeven....

Kom volgende keer ook eens naar een jeepclub evenement, leren we je je koppeling NIET te gebruiken. :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, was inderdaad het Wiggers feestje (was er als bestuurslid van de MX-5 Owners).

De tip die ik kreeg, was "Doe precies wat ik je aangeef, dan komt het goed. Vanochtend hebben er al 2 schade gereden omdat ze niet luisterden...".

Naderhand zei-ie: "Uitstekend gedaan! Perfect geluisterd. Volgende keer die koppeling maar niet gebruiken. Maar dat komt wel goed, want volgens mij heb je de smaak te pakken".

Ach, het was de eerste keer voor mij (en de Patriot), dus ik heb nog wel e.a. te leren :bye1:

Ik denk dat ik wel vaker de Jeep ga uitlaten :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarruh....EJG, jij was er dus ook?? Welke Jeep had je? Ik heb er 2 gezien: een zilveren (hoge) Renegade en een witte (3-deurs) Cherokee....

Yep, sommige virussen zijn best wel prettig ;):D:yes:

Ben nog op de video te zien ook :)(bij 3 minuten en bij 5 minuten rij ik op de achtergrond voorbij.....)

:blush::) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...