Spring naar bijdragen

Grand Cherokee V8 5.2 LE betrouwbaar en goed


Marc7300
 Share

Recommended Posts

Zeer goede en absoluut roestvrije Jeep Grand Cherokee 5.2l V8 limited Edition met nieuwe APK aug 2010.

Recentelijk vernieuwd remschijven en blokken rondom, nieuwe koplamp units, nieuwe longlife bougies en een nieuwe en krachtige accu.

Ook is de originele katalysator vervangen door een High-Flow uitvoering.

Nu betere ademing én een erg mooie V8 roffel!

Het lederen interieur is in prima staat en alles werkt, zoals de electrische ramen/stoelen, radio en airco.

De Jeep is voorzien van een alarm/deur ver-ontgrendeling/startonderbreking met afstandbediening

De achterste ramen en de achterruit zijn voorzien van een donkere coating.

Hierdoor heeft de zon er minder vat op, zijn de spullen achterin beschermd tegen inkijk, en je hebt niet zo'n gevoel dat je in een vissenkom zit :-)

Het exterieur is ook in prima staat geen deuken of roest.

De motor is in een prima conditie loopt perfekt weinig tot geen olieverbruik en kan absoluut nog vele jaren mee.

De versnellingsbak schakelt zonder stoten door al zijn versnellingen en ook de overdrive en kickdown functioneren zoals het hoort.

De differentieels doen hun werk zonder kraken of andere bijgeluiden. Van de tussenbak heb ik de aandrijfkeerring een jaar geleden vervangen.

De auto is voorzien van dikke banden met een goed profiel, het staat de Jeep bijzonder goed!

Geen problemen met aanlopen of APK. De originele velgen/banden met voldoende profiel zijn er ook bij.

Ik ben nooit met de auto wezen terreinrijden. Wel op vakantie van de asfaltwegen af in de bergen geweest, lekker rustig :-)

Tijdens deze vakanties (Slovenie) heeft de Jeep mij nooit laten staan of problemen zoals oververhitting gegeven.

De Jeep is van boven én onder 100% roestvrij en technisch in zeer goede staat.

Ik zou er nu zo wel weer mee op vakantie willen/durven!

Mijn prijs 3000 euro...

-Marc-

slovenie2008005jpg1.jpg

slovenie2008082jpg1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...