Spring naar bijdragen

'Het beste' - topic


Kameel
 Share

Recommended Posts

Nieuw jaar, nieuw begin.

In dit topic komt maandelijks een samenvatting van de leukste momenten en topics op het Jeepforum...

Januari: een rustige maand met een enkele rit hier en daar en verder weinig nieuws op terreingebied. Nogal wat Jeepers die de wintermaanden gebruiken om téén en ander te verbeteren en de rest is schijnbaar hard aan t werk om december goed te maken. wink.gif

Afijn, toch best een paar hoogtepuntjes....

  • Jeep v/d maand:
    Het was op het valreep, maar dit is voor mij toch wel de topper van januari:
    temp_017.jpg
    topic
    De CJ van HIM-250.
  • Evenement v/d maand:
    Aangezien er weinig werd gereden, is het niet moeilijk:
    Loon Op Zand op 16-1. Mooi weer, een mooi -pas geleden uitgebreid- terrein en goeie organisatie van 4x4 offroad challange.
    Hier staan de foto's.
  • Topic van de maand:
    ruudvd begon, na een APK-misser (al of niet expres) van de verkoper een kruistocht tegen malafide bedrijven en hoe ons, als Jeeprijders, daartegen in het vervolg te beschermen. Een topic om te blijven volgen. thumbsup.gif
  • Nieuws van de maand:
    Concepts zijn leuk, maar een nieuw model Jeep dat in productie wordt genomen is schokkend. wink.gif
    De Commander, nu nog afwachten of die hier op de markt komt.
  • Jeep site v/d maand:
    Elke maand een leuke/nieuwe (of vernieuwde) nederlandstalige internet site met als thema Jeep.
    De site van Ruud is het bekijken meer dan waard. Goeie links, leuke foto's en nog nuttige info ook. cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

3 Maart alweer...

Februari...

Een korte maand waarin het nieuwe 4x4 seizoen weer van start is gegaan. Diverse evenementen werden er weer door de forummers bezocht en, dmv foto's en (sterke?) verhalen, aan de thuisblijvers voorgeschoteld!

Ook op het forum weer de nodige nieuwe topics en members, vooral de aanwas van het aantal GC's onder de members is opvallend!

Maar goed: Na enig "onderhandelen" en het likken van de wonden zijn we eruit:

De hoogtepunten:

Jeep van de maand:

De CJ-diesel van Catman!

l144.jpg

(foto "geleend" van JCN)

Topic van de Maand:

-Kleur bekennen??- van Dezperado en Dutch Rebel! Volstrekt onzinnige discussie natuurlijk, maar perfect voor in't café wink.gif Het einde was wat minder..... of kwam dat door de digitale alcohol? huh.gif

Evenement van de maand:

Hierover was er geen discussie: Strand Horst, georganiseerd door de Jeepclub, was volgens ons het enige evenement van betekenis!

Member van de maand:

Beest, hij heeft eindelijk een Jeep!!!!

En wat voor één:

mijnjeep.jpg

Gefeliciteerd!

Nieuws van de maand:

Wrangler op de 2e plaats! Ik denk nu zelf ook aan een XJ of ZJ... tongue.gif

Jeep site van de maand:

De site van Maurice, nette en verzorgde site met een gastenboek en een lekker ruig muziekje op de achtergrond!

(Overigens valt deze verkiezing niet mee.... Slechts weinig Jeepers hebben een eigen site, of hebben deze in hun instellingenscherm aangegeven.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik ook met mijn grote mond op IRC "Kameel ik verveel me, doe er wat aan"

Nu heb ik de "eer" om de maand maart te evalueren.

maart..

Sneeuw, brabanttour, nieuwe Jeep modellen.... een forum wat volgens mij steeds harder groeit zelfs IRC is drukker geworden. thumbsup.gifworshippy.gif

De hoogtepunten:

De sleutellaar van de maand:

Pullie,

Zijn project is hard gegaan deze maand

Van

DSCF0015.sized.jpg

Naar

PICT0025.sized.jpg

Klasse...mooi werk

De pechvogel van de maand

Of eigenlijk pechvogels... sad.gif

esveld 2x een motor vervangen van zijn Cherokee XJ en tot 2x toe kapotte is helemaal niet grappig, maar hoorde dat het goed komt of misschien al is.

En natuurlijk Dezperado en quatro (Hans en Marian)

Door een zwaar ongeval beide flink in de kreukels, gelukkig gaat het de goede kant op.

Ik hoop dat jullie een voorspoedig herstel hebben.

Nieuws van de maand:

Er was veel nieuws en voor het nieuws natuurlijk de geruchten

De nieuwe Jeep Commander vond ik wel het nieuws van de maand

1281155.jpg

Topic van de Maand:

Ik kon eigenlijk niet kiezen.....

Dus ik maak maar 2 categorieën

Op 1 in de categorie "onzin" klik

En op 1 in de categorie "informatief" klik

Jeep foto van de maand:

Tja, dat moet er 1 in de sneeuw zijn

Dus topic starter heeft deze eer

20vg.jpg

Jeep site van de maand:

De vernieuwde site van JCN http://www.jeepclub.nl/

Mooi gedaan en overzichtelijker. Top thumbsup.gif

Evenement van de maand:

Jeep®Tour Brabanttour

Mijn eerste en zeker niet het laatste evenement

Ik vond 'm helemaal geweldig

(foto's "geleend" van JCN)

l5.jpg

l23.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

De maand April is al weer fff voorbij, dus het is de hoogste tijd om dit topic met de maand April aan te vullen.

Het begon allemaal met het heugelijke feit dat er waarschijnlijk een nieuw terrein beschikbaar zou komen! Jeujjjj!!!! Maar helaas.... het was een 1 april grap! Stiekum toch gelukt 87Wrangler thumbsup.gif .

Het evenement van deze maand:

Dat kan natuurlijk niet missen... Spelen in onze achtertuin! Perfecte dag... Mooi weer, leuk terrein, zand en bomen en maar een heul klein stukske rijen tongue.gif en hoefde dus deze keer niet om 6 uur mijn nest uit cool.gif . De vraag blijft, waarom deze 4 niet zo vrolijk kijken ....

doet u maar klikken

Spammer van de maand:

Op 13 April heeft 87Wrangler de 25.000 ste post gemaakt en daardoor is hij uitgeroepen tot spammer van de maand!

Het topic van de maand:

De eer mag van mij gaan naar ferdinand, die een voorstel in het ZJ-forum deed om gezamelijk inkopen te doen in America. Helaas is het een stille dood gestorven, waarschijnlijk voor de ZJ-rijders niet interessant genoeg?

ferdinand's voorstel

De vraag van de maand:

Het was een serieuze vraag, maar toch kon ik een glimlach niet onderdrukken...

Hoe kan ik een Jeep 3 dagen vies houden, terwijl het regent? Welke modder is het beste en smerigste?

We wachten nu nog met spanning op de foto's......

Jeep van de maand:

Na een winter sleutelen is in April de jeep van Tosca goedgekeurd door de RDW.... Mooi plaatje!

Klik!

Nieuws van de maand:

Jaja... Dutch Jeep Camp 2005 is een feit! worshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

't Heeft even geduurd, maar hier issie dan:

Juni:</span></span>

Topic v/d maand:

"Pas gekocht"

Ongelooflijk wat we allemaal kopen met z'n allen... blink.gif

Jeep v/d maand:

gallery_1_12_57922.jpg

De "Banaan" van Sjikita!

Evenement v/d maand:

Een lastige deze maand. Er waren meerdere evenementen, echter niet één die de forummers in grote getalen bezocht hebben....

Daarom heb ik gekozen voor het door mij bezochte evenement:

De trial in Heerde, georganiseerd door 4x4 de Veluwe.

Rob.jpg

Mooi weer, dakkie thuis en de Jeep flink vuil! thumbsup.gif

Vraag v/d maand mei/juni:

Sade:

Vraag over de aankoop van een S*z*ki V*tara.

Er kwam binnen een paar uur heel wat response op... Sade is na die avond niet meer online geweest.. laugh.gif Geschrokken zeker? blink.gif

Blunder v/d maand mei/juni:

Kameel!!

De hele dag asfalt vretende Jeeps gefilmd, en toen er 's avonds eindelijk wat interessants gebeurde.... was de camera-accu leeg!!! tongue.gif

Wat er te filmen was? Het had iets met Droopy (in de rol van "slachtoffer"), Sjikita, Mav, een gezamelijke vakantie... en een grote pan met water te maken... happy.gif

Leipo's v/d maand mei/juni:

Hoe gek kun je wezen;

Hip-Hoppers uut Lochem.

Starring: Pullie's Jeep!

Pechvogel v/d maand mei/juni:

Slechts één kandidaat: Willem Holman, door een faillissement moet hij z'n XJ verkopen....

Rookie v/d maand mei/juni:

Charlie!

Hij presteerde het om op de terugweg vanuit Ballenstedt vast te komen zitten in een greppel langs de weg.... huh.gif

charlie.jpg

De enige opgelopen schade betrof z'n ego....

En dan..(toegift):

<span style="color:red">Vogelverschrikker laugh.gif v/d maand mei/juni:

-KLIK-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

aangezien ik me ook wel eens verveel......

het beste van october:

in het algemeen:

Geen slechte maand en vele Jeepers hebben in het "gespot" topic nog verscheidende Jeeps topless gezien (helaas alleen auto's en geen mooie dame's in de auto's wink.gif )

verder was October ook de maand waarin de 4x4 wereld wordt vergroot met een (in mijn ogen) mislukt 3de graads aftreksel van de echte Hummer...

de H4 die moet concureren met de Wrangler, nu maar afwachten of het ook echt gaat gebeuren.

FORUMMERS VAN DE MAAND

Ook hebben we een aantal forummers erbij waarvan sommige meteen al met goed advies en de nodige humor kwamen, in mijn ogen altijd welkom!!

met deze nieuwe aanwinsten ingecalculeerd kwam ik op de volgende tussenstand in de SPEMMERS TROPHY!!

5 - Ogdak

4 - www.jeepie.nl

3 - John Grand

2 - 87Wrangler

en de onbetwiste nummer 1: PODENJI!!

dit is gebaseerd op berichten p/d dus niet op totaal aantal berichten.

NUTTELOZE TOPIC'S

Deze was erg

volgens mij waren er een paar die hiervan niet wisten hoe of wat

en niemand wist wat ie hier mee aan moest..

JEEP VAN DE MAAND

MONSTER5.jpg

Deze sprak mij erg aan, Mooie jeep Ekkel thumbsup.gif

PECHVOGEL(S)

Helaas moesten ook enkele mensen om verschillende redenen afscheid nemen van hun jeep, waaronder Copper007 en Rookie, de Laatste kwam terug met een Subaru (maar wel 4x4)

MEETING(S) VAN DE MAAND

Ik ben er zelf maar bij een geweest, de trial in Zutphen:

ozzy.jpg

Ook Mourice probeerde hier extra neerslag te creëren

Ook de smokkeltour door het duits/nederlands grensgebied was een succes:

photo3.jpg

TECHNISCH TOPIC VAN DE MAAND

Op technisch vlak weinig echt hele grote massaal aangeschreven problemen dus daarom is wat aandacht naar het vergeten kindje: Audio & Communicatie

AUDIO

COMMUNICATIE

Dan de HobbyBOB van de maand:

Alleen heet die deze keer Rene wink.gif

www.jeepie.nl%20(1).JPG

Zijn reservewiel drager kreeg veel pluimen en vragen naar tekeningen

Het hele verhaal hier

PROJECT VAN DE MAAND

87Wrangler heeft zijn project Opwaarderen YJ afgerond met het plaatsen van nieuwe assen en een locker (nu nog de compressor fixen wink.gif )

eindresultaat.jpg

Het eind resultaat is prachtig geworden en het functioneerd opperbest!!

als ik wat vergeten ben, gewoon ff opnieuw posten voor de maand november laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

daar ga ik weer..

november en december, na de kerstman en sinterklaas was er geen financiele hulpmiddelen meer voor hier weer een ondernemer een stille dood gestorven, gecondoleerd Beest!!

verder is naast het jeepforum.nl ook mIRC steeds gezelliger maar nog te weinig mensen Hier staat hoe het moet en nee het is echt niet moelijk hoor...

ook nog terwijl ik dit aan het typen ben het nieuws dat De Rooy en Bekx niet mee mogen doen aan de dakar 2006, erg zielig van de organisatie..

nou genoeg inleiding en daar gaat ie dan:

JEEPFORUM.NL MEMBER VAN DE MAAND

PICT0367.sized.jpg

KOLLEE!!

Dit forum lid ging van geen jeep tijdens de smokkeltour naar 2 jeeps in 2 maanden en ook nog eens lid van 2 clubs

uit eigen ervaring weet ik dat hij druk is met zijn YJ op te leuken en ook zijn nieuwe WJ is erg mooi wub.gif

NIEUWE MODERATOR!!!

DSC00955.JPG

Gefeliciteerd en succes met deze beesten baan om deze beestenbende in goede banen te lijden Beest!!

JEEPFORUM.NL JEEP VAN DE MAAND

na lang hard werken is Darkwolf eindelijk klaar en het is een prachtige jeep geworden

pcdv00055cl.jpg

pcdv00113cc.jpg

echt toppie Darkwolf!!! worshippy.gif

EVENEMENT VAN DE MAAND

ben zelf alleen op havelte geweest maar geen goeie herinneringen aan (had iets met duikboot te maken toch Dez? tongue.gif )

dus ik ga voor Heerde op 11 december

heerde1.jpg

photo25.jpg

helaas heb ik het moeten missen...

SLEUTELAAR VAN DE MAAND

Ogdak laat ons elke paar dagen smullen van de vorderingen die hij maakt.

DSCF1007.jpg

zo begon hij met zijn project (standaard ZJ)

DSCF1514.JPG

tussenstand op dit moment op 33'ers

Het verhaal is super worshippy.gif en erg compleet, iedereen wacht gespannen af tot de volgende update...

DISCUSSIE VAN DE MAAND

ik heb maar gekozen voor een verhaal over oplichting bij Jeepdealers deze hier door corfu

Dit topic heeft ook deze eeuwige discussie weer opgelaaid over de jeepdealers met als gevolg: Deze Poll over dealers

ook 2 in mijn ogen belangrijke topics die voor een aantal (niet club leden) minder relevant waren

Over Jeepclub Nederland

Over de zin van dit forum

SPAMMER VAN DE MAAND!

unaniem besloten tussen meerdere mensen;

en het is............................... de man met de bontmuts tongue.gif

beer.jpg

ook wel bekend als Dezperado

2006!!!

Dit gaan we doen en laten (geen veranderingen over het algemeen dus

en dit willen we gaan doen

Verder wil ik iedereen een voorspoedig 2006 wensen en afsluiten met een kleine persoonlijke mening

Veel mensen op dit forum (vooral de mods en admins worshippy.gifthumbsup.gif ) proberen van dit forum een leuke online ontmoetingsplek te maken voor Jeepers in alle soorten en maten, somige erg technisch en sommige met 2 linkerhanden.

Helaas zie ik steeds vaker dat mensen vragen stellen of Polls of iets dergelijks op zetten om wat leuks neer te kunnen zetten en wat mensen bewuster te maken en helaas is hier vaak een lage respons op.

dus als je iemand kan helpen met advies geef een reply, tenzij je echt niet weet waar je het over hebt.

Dit is dus ook een oproep om te stemmen in de Polls (hoe meer respons hoe duidelijker)

en nogmaals een oproep om je Jeep foto naar jeepie@dds.nl te sturen zodat www.jeepie.nl er een mooi foto album van kan maken!!!

klein editjuh

volgens een poll is dit de Jeep van het jaar

fo24bm.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...