maurice coolen Geplaatst October 8, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 8, 2009 heb een dana 30 liggen hp. maar deze is met een vacium lock. maar wil deze veranderen zoals een xj. iemand al eens gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst October 8, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 8, 2009 Kwestie van lange steekas er in zetten. Deksel maken zodat het gat van de vaccum disconnect dicht is. En een nieuwe keering plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SEGER Geplaatst October 8, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 8, 2009 Heb dit ook gedaan. Ik weet niet meer waar de steekas uitgekomen is maar heb idd een nieuwe keerring geplaatst. Ik heb wel gewoon de vork en het plaatje van het disconect laten zitten omdat dit niet lekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst October 8, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 8, 2009 Steekas van een Cherokee (natuurljk) de rechtse , ik heb ze op voorraad gebruikt : 50,-- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst October 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2009 Hele goeie prijsd op die steekassen, maar als je een TK steekas kunt vinden is dat de betere oplossing heeft een sterkere u joint. Dan met wat slijp werk en full circle clips (seger ringen) om de cups op plek tehouden en you are of to the races Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raven Geplaatst October 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2009 Kan je niet gewoon de vork loshalen, de ring verschuiven zodat de twee asdelen verbonden zijn en dan de vork weer terugplaatsen? Ik heb dat gedaan toen mijn vacuum membraam kapot was en dat ging prima. Heb een week of twee zo rond gereden, totdat ik een nieuw membraam had. Of geeft dat op de lange duur problemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst October 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2009 Kan je niet gewoon de vork loshalen, de ring verschuiven zodat de twee asdelen verbonden zijn en dan de vork weer terugplaatsen?Ik heb dat gedaan toen mijn vacuum membraam kapot was en dat ging prima. Heb een week of twee zo rond gereden, totdat ik een nieuw membraam had. Of geeft dat op de lange duur problemen? Je kan er maanden mee rond rijden. Ik heb het zelf ook zo gedaan tot dat ik mijn alloy assen binnen kreeg. Het vacuum blijft een zwakke plek. Door er een volledige steekas in te zetten heb je het vacuum gedeelte niet meer nodig dus als daar problemen mee zijn heb je er iig geen last meer van. En zoals aw12345 al zei. Ga voor de steekas met 297x kruisjes. Zijn een stukkie sterker. Deze zitten in de TJ en ik dacht ook bij sommige XJ's.(latere modellen?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst October 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst October 9, 2009 De 297 kruisjes zitten ook in XJ's , je moet dan alleen steekassen hebben uit een ABS cherokee (gebruikt 75,--) Normaal kruisje cup-27mm , een 297 = 30mm (29,7mm om precies te zijn) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.