Spring naar bijdragen

WINTER...wat gaan we doen met onze YJ ?


msbox
 Share

Recommended Posts

Het wordt weer nat en koud.

Veel YJ's rijden rond met softtop of bikinitop (zoals de mijne)

Een hardtop heb ik wel maar ik weet nog niet wat ik ga doen.

1-hardtop er op en in de winter door blijven rijden (wordt dan behoorlijk vochtig van binnen...vochtvreters helpen niet).

2-stallen in een schuur, akku eraf en van het voorjaar weer opzoeken.

Wat doe jij ?

bewerkt door msbox
Spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zelf weinig te willen met de jeep. ik rijd er iedere dag mee. Hardtop erop en trappe met dat ding. zelf heb ik echt heel weinig last van vocht in de jeep en als het er is dan haal ik ff heel snel een doekje er door heen als hij aan het warm draaien is( rond vries punt of kouder).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het straks wat langer gaat vriezen gaat de hard-top erop.

Auto is een buitenslaper.

Ik verwacht geen echt grote problemen met vocht; als het vriest is de lucht kurk droog en als ik regematig een rondje rijd zorgt de vloerverwarming dat het interieur droog wordt/blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, klinkt leuk... de vloerverwarming, maar snap wat je bedoeld...

Mijn staat in de garage, en gebruik hem ongeveer 3/4 keer per week. Heb nu hardtop met stalen deuren erin, en de verwarming doet het verrassend goed.

Blijf er dus denk ik normaal mee rijden.. (alleen dit jaar niet omdat er een 4 liter in komt en dit begin binnen een paar weken gaat gebeuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb de hardtop der inmiddels weer op gezet. gebruik de jeep voornamelijk voor terrein rijden en dat gaat ook de winterdagen door. en strenge winters heb je hier toch niet in nederland:lol: auto staat ook altijd binnen bij mij. dus geen problemen met vocht. je moet der wel de ruimte voor hebben natuurlijk;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...