Utah Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 't is meer de antivries....Die raadplaat, is dat de Korsakov GT? Als ik Korsakov GT, google krijg ik voornamelijk boten te zien. Maar hij is het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ariev8 Geplaatst January 17, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Korsakov is een zuipziekte. Aantasten van hersencellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Korsakov is een zuipziekte.Aantasten van hersencellen. Zo zie je maar weer, met Google alleen weet je ook niet alles:lol: Maar maak je geen zorgen, met mij gaat alles goed;) Terug naar het onderwerp: Het zal dus een 330 lookalike zijn. Amerikaans denk ik, dus misschien toch een ver-arieV8! Echt mooi kan ik hem niet vinden met die dikke drempels. Roostertje in het voorscherm is ook niet echt charmant. Nu komt het dus aan op zoeken. Joost, waar ben je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ariev8 Geplaatst January 17, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Ondergedoken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joost Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 (bewerkt) Ik dacht een 1973 RHD Frua-Bodied AC 428 Coupe???? maar dat is hem niet zie ik nu:no: January 17, 2010 bewerkt door joost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ariev8 Geplaatst January 17, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Kon geen duidelijke foto vinden. Maar dacht nu aan een Lotus Elite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Kon geen duidelijke foto vinden.Maar dacht nu aan een Lotus Elite Verkeerd gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel Opdam Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Meegaan met de tijd, hè. heb je nog een plaatje vanuit een andere hoek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ariev8 Geplaatst January 17, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Hint mag ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 heb je nog een plaatje vanuit een andere hoek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michel Opdam Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Hint mag ook wel. Tis geen peusjow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ariev8 Geplaatst January 17, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Woehaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Maar ff serieus. Tis een spagetti-vreter product. Voorzien van een mustang V8. Het model heeft een link met Bertone. Eind '60 begin 70's gebouwd als cabrio en daarna als coupé Tis een productie auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joost Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Intermeccanica Italia, Coupe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Intermeccanica Italia, Coupe Het verhaal van Intermeccanica is lang en ingewikkeld. Het begon met Frank Reisner, een Hongaar met een Amerikaans paspoort, die in Italië woonde en daar onder de naam Intermeccanica auto's ontwierp die door een Amerikaanse V8 aangedreven werden. Hij noemde het product Italia. Reisner had een vinger in de pap toen de IMP, Apollo, Omega en Griffith gebouwd werden. Hij was min of meer verantwoordelijk voor de Bitter die in Duitsland gemaakt werd. In 1975 vertrok Reisner naar Californië waar hij onder meer replica's van de Porsche Speedster op VW Kever-onderstellen maakte. In 1966 produceerde Reisner de Intermeccanica Italia als tweepersoons spider. Drie jaar later, in september 1969, kon de wagen ook als coupé besteld worden en weer bromde er een Ford Mustang V8-motor onder de motorkap. Franco Staglione — hij was met prachtige ontwerpen voor zijn toenmalige baas Bertone beroemd geworden, maar werkte nu voor zichzelf — was voor de carrosserie verantwoordelijk geweest. De Italia had van huis uit een vierversnellingsbak en kon op verzoek ook met een automaat geleverd worden. Tenslotte was de auto voor de Amerikaanse markt bestemd. Aantal cilinders: V8 Cilinderinhoud in cm3: 5766 Vermogen in pk bij toeren/minuut: 310/5500 Topsnelheid in km/uur: 220 Carrosserie/Chassis: zelfdragend Uitvoering: cabriolet en coupé Productiejaren: 1966-1970 Productie-aantallen: ca. 1.000 Owhja.............. NEXT!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ariev8 Geplaatst January 17, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Ga de green mile kijken. Hele goeie film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joost Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Suc6 maar weer....makkie :yes:ga weer ff uurtje naar huis sturen zo. Als ik thuis ben is ie geraden Mzzl:bye1: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 HINT!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joost Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 HINT!!!! Tis geen peusjow:lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 Tis geen peusjow:lol: :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joost Geplaatst January 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 17, 2010 (bewerkt) Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (2 leden en 1 gasten)joost, Masis Detected.....22:39 Masis/violation of quarantaine January 17, 2010 bewerkt door joost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joost Geplaatst January 18, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2010 (bewerkt) Ok.....HINT!!! Ook deze auto (1954) is een combinatie van Amerikaanse en Italiaanse ingredienten. Er zijn er slechts 26 van gemaakt ook weer vanwege het faillisement van het merk. 1909/1954 21 stuks zijn er later nog van getraceerd terwijl de productienummers 5 t/m 10 spoorloos zijn verdewenen. Gerucht is dat deze nooit zijn uitgeleverd aan de vs wegens achterstallige betalingen. Deze zijn in Europa echter nooit meer opgedoken. January 18, 2010 bewerkt door joost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 18, 2010 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2010 Heeft nog niemand het geraden? Hmmmm<_< 1954 Hudson Italia Coupe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.