Spring naar bijdragen

Remember the rebel in heerde


kenzo
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik post mijn vragen nog maar even hier omdat in het topic over de meeting teveel offtopic moet worden gegaan om mijn vragen te beantwoorden:

Het gaat over remember the rebel:

Ik wil ook graag komen, maar dan zonder jeep. (deze ligt op het moment geheel uit elkaar)...

Hoeveel jeeps komen ongeveer?

Is het een jeeptreffen (staan er ook jeeps voor de show, of rijden er alleen terrein)

Van hoelaat en tot hoelaat is het?

Wat kost het als ik niet mee rij? (alleen kom kijken)

Wat is er zoal te doen... (ben ik de hele dag bezig of heb ik het na 10 minuten gezien)?

Vriendelijk bedankt!

Kenzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal komen er een vijftig tal jeeps op een evenement, in Heerde meest wat meer..... tis eind van het jaar, en om de Rebel te eren.

Iedereen komt voor de gezelligheid, ontmoeting en bijpraten. De meesten komen om te rijden, een enkeling laat zijn wagen staan........ om diverse reden.:yes:

Er is geen show (voor zover ik weet)

Als je niet rijd kost het niets, belangstellende zijn welkom.

Je kan je de hele dag zoet houden als je dat wilt..... praatje maken, andere forumers en jeepers ontmoeten, naar het rijden kijken, Jeeps kijken en vergelijken, enz...... Verwacht geen kompleet verzorgd animatie programma zoals bij shows van gepimpte wagens, dat is er niet.

Je kan er gerust een halve dag voor uittrekken...... en een frietje eten natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komen die dag ongeveer een 50tal Jeeps van allerlei modellen.Het is een evenement en er staan geen "show"Jeeps,de meeste mensen komen er naar toe om terrein te rijden.

Kijken kost geen geld en meestal kan je wel een stukje meerijden om je kennis te laten maken met het terreinrijden.

Wat ook een aantal mensen doet is dus lekker wandelen door het terrein en vooral kijken naar de verrichtingen van andere Jeepers.Ook gezellig een babbeltje maken met andere Jeepers.

Het belangrijkste is dat iedereen een gezellige dag heeft zowel rijders als toeschouwers.

bewerkt door jeeped
Ab was sneller dan ik!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties.

Klinkt zeker goed.

Show jeeps hoeven er niet te staan en er hoeft voor mij ook geen verzorgd programma te zijn.

Als er ongeveer 50 Jeeps zijn is het zeker de moeite waard

Vanaf hoelaat begint het ongeveer? En hoelaat is het ongeveer afgelopen?

Vriendelijk bedankt,

kenzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook graag komen, maar dan zonder jeep. (deze ligt op het moment geheel uit elkaar)...

gezellig, neem een bakkie.

Hoeveel jeeps komen ongeveer?

Tussen de 40 en 70 doen er mee.. plus nog een aantal die gewoon even langskomen.

Is het een jeeptreffen (staan er ook jeeps voor de show, of rijden er alleen terrein)

Beide natuurlijk.

Van hoelaat en tot hoelaat is het?

Staat in de nieuwsbrief en ook straks in meetingpoint. Meestal van 10:00 tot 16/17:00

Wat kost het als ik niet mee rij? (alleen kom kijken)

Alleen tijd. :yes:

Wat is er zoal te doen... (ben ik de hele dag bezig of heb ik het na 10 minuten gezien)?

Als je van Jeeps houdt kun je je hart ophalen.

Wat er precies te doen valt staat ook in de uitnodiging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...