Spring naar bijdragen

<ZJ> Carbox 10-2309


98gcherokee
 Share

Recommended Posts

Voor het eerste model Jeep Grand Cherokee (1992- 1998) voor de kenners de ZJ en de ZG een Hard kunststoffen Carbox die perfect achterin de bagageruimte de auto past, zonder ruimte verlies en... ook niet onbelangrijk: waarbij je het reservewiel gewoon kunt laten zitten op zijn plek.

Je kunt bijvoorbeeld een kletsnatte hond van het strand zonder dat de bekleding van je auto vies wordt vervoeren, waarbij ook de achterzijde van je achterbanken en de zijkanten van de bagageruimte schoon blijven; anders dan bij een mat in de auto waarbij de wanden van de bagage ruimte wel vies kunnen worden.

Ook handig voor bijvoorbeeld kletsnatte OffRoad-spullen ; duik-spullen ; natte Skischoenen enz, enz, enz

zie de website van w w w , c a r b o x , d e

Hij kost nieuw € 263,- incl BTW maar nu bij mij gebruikt voor € 100,-

Eventueel heb ik ook nog een set rubber matten voor in de auto (4 Stuks; voor onder de voeten) en nog een flexibele kunststof Bagage ruimte mat met opstaande rand van 3 Cm.

Als je de Carbox van me overneemt, kun je voor weinig alle matten erbij kopen.

Vrgr, Jerry

Bel me anders even voor informatie of voo het maken van een afspraak op : 06-10869688

bewerkt door Ogdak
Link verwijderd, zie "Te Koop" policy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...