Spring naar bijdragen

stuur in hoogte verstellen en rem probleem


 Share

Recommended Posts

Ik heb misschien een rare vraag...

Mijn Jeep Cherokee 4.0 high output uit 1991 is naar de garage geweest en nu staat het stuur naar boven gekanteld.

Waar kan ik dat verzetten?

Het probleem met de remmen die ik heb zijn als volgt:

Toen ik de auto kocht had de auto remproblemen, toen is onder garantie de compressor en hoofdrem cilinder vervangen.

Nu remt de auto meestal prima alleen af en toe word tijdens het remmen het pedaal "hard" en remt de auto niet. Het pedaal gaat dan ook trillen en maakt een klikklik geluid. Als het klikken voorbij is kan ik weer remmen.

de abs werkt dan ook niet, terwijl er volgende de dealer geen storingen/defecten aan het abs systeem zijn.

De chrysler/jeep dealer heeft geen idee, misschien hier iemand?

Bij voorbaat dank,

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik de auto kocht had de auto remproblemen, toen is onder garantie de compressor en hoofdrem cilinder vervangen.

Nu remt de auto meestal prima alleen af en toe word tijdens het remmen het pedaal "hard" en remt de auto niet. Het pedaal gaat dan ook trillen en maakt een klikklik geluid. Als het klikken voorbij is kan ik weer remmen.

de abs werkt dan ook niet, terwijl er volgende de dealer geen storingen/defecten aan het abs systeem zijn.

De chrysler/jeep dealer heeft geen idee, misschien hier iemand?

Bij voorbaat dank,

Nico

De remmen heben wel degelijk een probleem, maar denk dat de dealer geen reden ziet om het voor de tweede keer te repareren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...