Spring naar bijdragen

quadratrack BW 1339


Pullie
 Share

Recommended Posts

Hoe is de staat van de bak, ik geloof nl. dat onder mijn 74 Cherokee ook een Borg Warner 1339 met low range zit en ik heb drie problemen ermee:

- Bij wisseling D naar R krijg je af en toe een flinke dreun door de aandrijflijn, dit schijnt te liggen aan de steekas die uit de TH400 in de tussenbak zit. Maar valt mee te leven.

- De ketting is uitgerekt waardoor deze bij flink accelereren vanaf stilstand over de tandjes doorspringt (geen fijne sound en dan laat je verrekte snel het gas weer los..)

- De bak lijkt permanent "gesperd" staan waardoor als beide aandrijfassen erin zitten de wielen ontzettend wringen, dit schijnt te liggen aan het feit dat het onderste "assembly" waar de drive chain overheen loopt vast zit en dus niet meer het koppel verdeeld. De auto loopt dus al geruime tijd met alleen aandrijving op de achteras en dan de noodschakelaar in het standje waarin ik aandrijving heb achter.

Zou het wat voor mij zijn? Ik ben nl. bang dat als ik alleen een nieuwe ketting plaats (setjes nog wel te verkrijgen) het probleem met die koppelverdeler echt niet oplos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...