Spring naar bijdragen

hoelang staat je jeep al op jou naam geregistreerd


F.M
 Share

Recommended Posts

XJ sinds april 2001, maar is vorige maand wegens export beëindigd. Misschien binnenkort een registratie in Frankrijk. Eerst nog ff sparen, kenteken overschrijven kost hier voor een 4.0 Cherokee -23CV- bijna 500 euri. En da's dan met 50% korting wegens ouder dan 10 jaar. En dan komt daar de Franse RDW nog bij voor de import. :D

Overschrijven van een 5.2 ZJ -32CV- kost dik €1300,-. Mag je delen door 2 als-ie ouder is dan 10 jaar.... Let wel: dat is bij elke verandering van eigenaar, dus dat wat in NL 10,25 kost.

CJ sinds december 2008 op kenteken. 4-cilinder 9CV, kosten ongeveer 180 euro:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij ben jij de enigste hier op het forum die de meeste jeeps op naam heeft gehad :blink:

Slimmerd, er kan er maar één zijn die er de meeste heeft. Dus de toevoeging enigste is absoluut overbodig. Bovendien bestaat er geen overtreffende trap van enig, want eniger dan enig bestaat niet. Dus degene die er het meeste heeft, is de enige. Het is eenzaam aan de top.

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op naam van mijn vrouw; scheelt mij in de kosten:lol:

Bij mij precies andersom. Sinds een krap jaartje staat de ZJ op mijn naam. Daarvoor op naam van mij vrouw. Sowieso hebben we de ZJ nog niet zo lang, pas een paar jaar...

kenteken overschrijven kost hier voor een 4.0 Cherokee -23CV- bijna 500 euri.

Overschrijven van een 5.2 ZJ -32CV- kost dik €1300,-. Mag je delen door 2 als-ie ouder is dan 10 jaar.... Let wel: dat is bij elke verandering van eigenaar, dus dat wat in NL 10,25 kost.

Auw! Dat is belachelijk duur... Enne, gaan er 16 eenden in een 5.2?

Slimmerd, er kan er maar één zijn die er de meeste heeft. Dus de toevoeging enigste is absoluut overbodig. Bovendien bestaat er geen overtreffende trap van enig, want eniger dan enig bestaat niet. Dus degene die er het meeste heeft, is de enige.

LOL!

Maar wat nou als er een gedeelde eerste plaat is? Dan is de gene met de meeste niet de enige, of is er dan niemand met de meeste, want er is altijd nog iemand met even veel :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook Shovelblokken (1200) gaan heel lang mee.

Het mooie van Shovelblokken is, dat je eindeloos door kan reviseren.

En dat is met het Evo blok wel anders.

shovelblokken staan bekend als sleutelblokken. ik heb wat harley vriendjes die toeren liever met een evoblokje rond dan met een shovel. het zal wel een reden hebben waarom. en harley is ooit eens bijna finito geweest. o.a door het shovelblok. daarvoor is de evoblok erin de plaats voor gekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

shovelblokken staan bekend als sleutelblokken. ik heb wat harley vriendjes die toeren liever met een evoblokje rond dan met een shovel. het zal wel een reden hebben waarom. en harley is ooit eens bijna finito geweest. o.a door het shovelblok. daarvoor is de evoblok erin de plaats voor gekomen

ach, jij zal wel gelijk hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...