Spring naar bijdragen

Een echte beginner


Recommended Posts

Hallo Jeepers,

Eindelijk na jaren toch overstag gegaan voor de Cherokee, voorheen maakte ik teveel kilometers waardoor ik dit te duur rijden vond.

Vorige week een 5.2 V8 gekocht, en yeahhh wat een geweldige auto.

Wij (mijn vriendin en ik) zijn verkocht en zijn inmiddels zover dat we al veel dingen hebben opgezocht op het interent (Jeep dagen, terreinrijden enz, enz)

Het enige lastige is, het voertuig heeft Duitse handleidingen en sommige dingen weet ik gewoon nog niet.

Mijn vraag is dus, is er iemand in de omgeving van Nieuwegein die ons wat wegwijs wilt maken????

Voorbeeld: Weet nog geen eens hoe ik exact de 4W Drive moet gebruiken, en welke snelheden ik dan mag aanhouden.

Heb hier al diverse handige dingen gevonden, dus super dat dit forum er is!!!

Groeten, Ron van Dijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers,

Eindelijk na jaren toch overstag gegaan voor de Cherokee, voorheen maakte ik teveel kilometers waardoor ik dit te duur rijden vond.

Vorige week een 5.2 V8 gekocht, en yeahhh wat een geweldige auto.

Wij (mijn vriendin en ik) zijn verkocht en zijn inmiddels zover dat we al veel dingen hebben opgezocht op het interent (Jeep dagen, terreinrijden enz, enz)

Het enige lastige is, het voertuig heeft Duitse handleidingen en sommige dingen weet ik gewoon nog niet.

Mijn vraag is dus, is er iemand in de omgeving van Nieuwegein die ons wat wegwijs wilt maken????

Voorbeeld: Weet nog geen eens hoe ik exact de 4W Drive moet gebruiken, en welke snelheden ik dan mag aanhouden.

Heb hier al diverse handige dingen gevonden, dus super dat dit forum er is!!!

Groeten, Ron van Dijk

Tip: 7 Maart JCN Startersdag op Strand Horst.:P

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=18299

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hoeft niet bang te zijn dat je auto schade oploopt als je zelf ook je hoofd erbij houd.

Je wordt begeleid door een terreininstructeur en je kunt met je vragen terecht bij een hoop mede Grand Cherokee bezitters.

www.jeepclub.nl ( het Jeepforum staat los van Jeep Club Nederland)

al kom je bij beiden dezelfde mensen vaak tegen.

welkom in het Jeep wereldje 29361595.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hoeft niet bang te zijn dat je auto schade oploopt als je zelf ook je hoofd erbij houd.

Je wordt begeleid door een terreininstructeur en je kunt met je vragen terecht bij een hoop mede Grand Cherokee bezitters.

www.jeepclub.nl ( het Jeepforum staat los van Jeep Club Nederland)

al kom je bij beiden dezelfde mensen vaak tegen.

welkom in het Jeep wereldje 29361595.gif

Jij (of u) ook bedankt, ga daar zeker gebruik van maken.

Heb wel ontzettend veel terrein gereden, alleen dan was het een kwestie van hoge of lage giering inschakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...