Spring naar bijdragen

olie/ontluchting


Menno
 Share

Recommended Posts

nee, eerder te weinig. maar ik kreeg ook een druppel op me gezicht en ik moet zeggen voor een tussenbak was het behoorlijk heet!

een beetje jammer want ik heb voor dinsdag een afspraak bij eps, maar dan moet dit probleem wel over zijn.

ik had al een flink eindje gereden ik sta stil bij de camping voor de slagboom, reed toen verder en ineens hele walmen naar binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jup, das idd een behoorlijke afstand. Ik neem aan dat je de goeie olie erin heb, en dat er geen water bij zit, dat gaat koken en druk opbouwd.

Ik neem ook aan dat je in de hoogste versnelling een 1:1 overbrenging heb, dus teveel toeren lijkt me ook sterk.

Kapot lager oid???? Deksel eraf halen, olie en binnenzijde bekijken eerst maar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IMG00031-20100302-2101.jpg

gisteravond heb ik een fles opgehangen met daarin het ontluchtingsslangetje van de tussenbak, ten eerste om er zeker van te zijn dat ik na 400 km nog genoeg olie in de bak kon houden omdat het vanuit de fles weer mooi terug kon zakken,

ten tweede om te kijken wanneer het begint te stromen.

nu komt er alleen olie omhoog als de auto op temperatuur komt daarna zakt het gewoon terug en komt niet meer omhoog, eenmaal vertrokken bij eps weer presies hetzelfde????

waar kan dit nu inzitten? andere olie gebruiken misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...