Utah Geplaatst February 26, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 26, 2010 En heeft er iemand plannen voor de boeg dit jaar? Modificeren, restaureren, slopen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst February 26, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 26, 2010 Ik wil nog steeds andere veren en overbrenging.. hopelijk komt het er dit jaar van. De garage is nog steeds even hoog, dus 35'ers zit er voorlopig niet in. (of 335'ers:P) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eucalypta.nl Geplaatst February 26, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 26, 2010 ben bezig met velgen en 33"-ers Als dat klaar is een tirecarrier en lier... Voor het knutselen eerst weer wat geld verzamelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst February 26, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 26, 2010 . (of 335'ers:P) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eucalypta.nl Geplaatst February 26, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 26, 2010 Nah, hij is hoog zat, heb anders een hoogwerker nodig om erin te komen. Overigens ik wil wel een SYE maar die zijn wel prijzig en weet er te weinig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst February 26, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 26, 2010 Nah, hij is hoog zat, heb anders een hoogwerker nodig om erin te komen.Overigens ik wil wel een SYE maar die zijn wel prijzig en weet er te weinig van. Geduld hebben. Misschien staat er eerdaags wel een op Marktplaats ofsow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcel79 Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 Niet veel op het wensenlijstje, wil nog andere voorstoelen en een achterbank monteren. En wil nog wat aan me remmen doen hij remt nog steeds niet naar me zin...... Maar geen grote dingen afgelopen 2 jaar heeft het al zat gekost. Doe maar even rustig aan, heb een hoop kosten momenteel....... Enne knutselen klinkt zo negatief, sommige hier hebben beschikking over materialen, werkplekken en gereedschappen waar een gemiddelde garage jaloers op word. Ene aap hier op het forum heeft het ook steeds over knutselen..... ( hou het nog maar op me 33 ers ipv.335 ers) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 Ik ben bezig met mijn D44´s De niewe R&p liggen klaar, 2 arbs en de willwood remklauwen ook. Vooras komt ook 2" naar voor en we doen een shackle reversal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reservoir Dogs Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 Ik ga eens een slag slaan met de CJ7. Heb er gisteren in gereden ,na lange tijd. Wat mij opviel was: 35ers op 12j beter sturen dan de zelfde banden op 10j velgen. De CJ7 is nu smaller, de wegligging is dus achteruit gegaan. Dat was te verwachten en daarom heb ik wide track assen liggen die ik nu aan ga passen. Dana 44 (149cm)met one peice axles of ford 9 inch(137) met schijfremmen en een Dana 30 wide track.en die is geloof ik 56 inch (142 cm) Het bijkomende voordeel is: Van rondom trommels naar rondom schijfremmen en een rembekrachteging erop. Eerst volgende week APK erop. Dat zijn de dingen die op de kalender staan voor de maand Maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 ik ben voorlopig wel even uitgeknutseld! ik ga eerdaags maar es wat sleutelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 heeel veeel plannen iig. hopelijk eind van het jaar chief op de weg hebben met een nieuwe aandrijflijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roland Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 Hier ook nog heel veel plannen:whistle:. Maar voor dit voorjaar eerst de binnenkant coaten:yes: en een paar kleine roest plekjes behandelen:wacko:. :bye1:Roland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 /me is nog niet eens klaar:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DUC Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 3,5" lift en 31ers velgen laten stralen en poedercoaten klein roestplekje behandelen Ben inmiddels (een klein beetje) begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cannonball Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 (bewerkt) - Tummy Tuck, daar heb je dus voor nodig. - 1 inch body lift. DONE - CV aandrijfas achter. (Tom Woods) - SYE zit er al in standaard. - 1 inch motormount lift. (Brown Dog Offroad) Kan gelijk de beschermkap van de Fan weer op originele plek. - Tube fenders. (Sjikita) February 27, 2010 bewerkt door Cannonball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst February 27, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 - Tummy Tuck, daar heb je dus voor nodig.- 1 inch body lift - CV aandrijfas achter. (Tom Woods) - SYE zit er al in standaard. - 1 inch motormount lift. (Brown Dog Offroad) Heb je er ook rekening mee dat evt. je as iets gekanteld moet worden? Of gaat het zo lukken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 Ok zou het eerst zonder body lift proberen. met een andere trans rear mount zou dat moeten kunnen. Met een tummy tuck wil je de transfercase vrij dicht bij de skidplate proberen te krijgen. AEV/ Nth degree maakt een goeie mount of zelf maken zodat je 1/4 tot 3/8" ruimte tussen de skidplate en het laagste punt van de transfercase hebt. Dit in samenwerking met de motormount lift helpt de aandrijfas hoek en ook zodat bij full axle droop de cv joint niet bind en de centering ball niet eruit gewrikt wordt. Dit is de meest voorkomende reden voor failure van de rear cv joint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 eerst mijn jeep rijklaar maken , dan een beetje rijde en dan een systeem uitdokteren voor pto lieren te kunne gebruiken op mijn t18 en ondertussen mijn zoon zijn wrangler klaarmaken voor offroad:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
F.M Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 Ben de motor aan het reviseren. en een andere versnellingbak monteren. maar wel op mijn gemakkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 2' lift kit monteren en AT banden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moto Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 Mijn YJ eens waterdicht zien te krijgen................. Na iedere bui hozen........... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DarkGreen Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 plannen altijd - seals en pistons remklauwen vernieuwen - sidebars maken - fietsenrek maken - V bak olie wisselen - onderkant stevig schoonmaken, checken en bijwerken (voorjaarklusje) - nieuwe speakers in dash en soundbar, wellicht dan ook maar leuk radiootje erbij - jaarlijkse check ....is 2010 al voorbij?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cannonball Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 Heb je er ook rekening mee dat evt. je as iets gekanteld moet worden? Of gaat het zo lukken? dat moet zo gaan lukken, heb maar een 3 inch lift. is vaak nodig bij 4,5 of groter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adh Geplaatst February 27, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2010 De 2 inch lift zir er onder moet nu ggan voor de 30 of 31 inch bandjes op velgen voor as nakijken joelt zacht bij 80 km/h achter as nieuwe c clips zijn versleten iets speling op zoek gaan naar dakdragers zat er niet bij toen ik hem kocht of een roofrack setje disconects scheel heel veel met toen ik het los had een lier wil ik er ook op maar eerst de rest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ramon2 Geplaatst February 28, 2010 Rapporteren Share Geplaatst February 28, 2010 ...eens kijken of ik in 2010 die kudt storing uit me YJ kan kicken, dan zie ik wel weer ff verder. Daarna ombouwen naar geel kenteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.