ghulst Geplaatst March 15, 2010 Rapporteren Share Geplaatst March 15, 2010 (bewerkt) Vanwege een auto van de zaak wordt onze Jeep Cherokee binnenkort overcompleet. Helaas, want we vinden het een heerlijke auto, maar ernaast houden wordt wat overdreven. 30 duizend kilometer geleden heeft de Jeep voor nog nieuwe remklauwen en blokken gekregen. Er zitten geen rare geluiden in de aandrijflijn en alles functioneert wat dat betreft zoals het hoort. Ook de airco is koud. Er is even wat laswerk nodig bij de achterwielkasten, omdat een vorige eigenaar met de Cherokee zijn bootje in het water legde. Ook moet er een nieuwe oliedruk sensor in, want die lekt op dit moment behoorlijk. Een tweedehands kost bij Cherokeeparts €20, een nieuwe €59. De Prins G2 installatie is pas later in de Cherokee ingebouwd en is in prima staat. De auto loopt prima op zowel gas als benzine en doet dat al 342K lang. Bij de XJ zitten ook: Een extra set stalen wielen met banden Een extra set lichtmetalen wielen met banden In overleg een extra set 31x10.5x15 Goodyear Wrangler MT ter overname (dan moet de Cherokee wel een 2" lift krijgen) Een extra motorkap in kleur vanwege een klein deukje in de gemonteerde kap Onderhoud heb ik samen met JeepEd gedaan. De Apk loopt nog tot 20 mei 2010. Voor meer informatie graag hier of PB. De auto staat voor € 1.995,- op Speurders en Zeelandnet, maar voor een Jeeper wil ik een zo meeneemprijs van €1500 euro neerzetten. Er is vanochtend wel al iemand komen kijken, dus haast is geboden. ;-) March 15, 2010 bewerkt door ghulst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ghulst Geplaatst March 16, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 16, 2010 (bewerkt) De oliedruk sensor is besteld en zal ik er waarschijnlijk donderdag even inzetten. Het laswerk in de wielkasten achter is trouwens volledig uit het zicht en de wielkasten zijn bij de Cherokee geen dragende delen. Het vorige keuringsstation heeft dan ook volledig onterecht de wielkasten opgegeven bij de aandachtspunten. Voor het net zou het goed zijn om er wat in te lassen, maar structureel is het niet. En voor de APK zou het niet nodig moeten zijn in mei. March 17, 2010 bewerkt door ghulst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hvulink Geplaatst March 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst March 20, 2010 Hee Arne, Jammer dat je hem weg moet doen. Zo te lezen toch goed 2 jaar mee gereden!!! Succes met verkoop! Misschien goed te melden dat er een fulltime 4x4 op zit. Greetz Harold Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ghulst Geplaatst March 20, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 20, 2010 Leuk dat je reageert Harold. Bevalt de WJ nog? Of wil je stiekem je XJ er ook weer bij hebben. (Dit is je kans. ;-)) Overigens die tweeënhalf jaar hebben we er vooral mee gereden en eigenlijk nooit echt problemen gehad. En dat is wel heel lekker geweest. Maar nu is het tijd om even aan de zaak te denken en daar hoort een iets andere auto bij. En inderdaad er zit fulltime 4x4 op, dus bij deze heb ik het er nog even bijschrijven. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ghulst Geplaatst March 27, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 27, 2010 En hij is weg. Verkocht naar Emmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts