Spring naar bijdragen

welke webbrowser


theo-cj7
 Share

Recommended Posts

Thuis IE8 en een heel enkele keer Firefox.

Ben IE gewend, het werkt probleemloos thuis en start bij mij een stuk sneller dan Firefox.

Op het werk ie6 en vaak Firefox.

Een hoop is afgeschermd in de werkversie van IE, IE6 is zwaar verouderd en we kunnen geen flashplayer installeren ( registerupdates zijn afgeschermd ).

Firefox hoeft niet geinstalleerd te worden en de flashplayer werkt.

bewerkt door Raven
Reden vergeten te melden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het heel erg te maken heeft met wat je gewend bent,de meeste van ons kunnen aardig uit de voeten met IE.

Je zou eerst s met andere browsers moeten werken om een oordeel te kunnen geven,net als met de besturing.

Ik was altijd een voorstander van XP en na het gebruik van Vista riep ik luid

"Voor mij niks anders meer, dan XP":wacko:

Nu heerlijk op de lap met Win7.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Internet Explorer 7 op het werk, af en toe FireFox Portable als er een site dwars ligt.

Thuis IE8 en FF, afhankelijk achter welke machine ik zit. Ze ontlopen elkaar niet zoveel, op beide moet ik het gedrag van de tabbladen aanpassen.

Ik moet wel zeggen dat als ik met een IE werk dat ik de automatische spell check add-on van FF wel mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safari hier, yep ook een Mac liefhebber hier! echt perfect.

wil nooooit meer fu#%ing windoos :no:

Off topic, maar ik vind het persoonlijk wel grappig dat er Jeep rijders zijn die een Apple computer gebruiken. (ja, er zijn er toch wel een aantal)

Deze twee merken staan toch wel lijnrecht tegenover elkaar..

Een Apple modificeer je niet, daar wordt door anderen voor je gekozen maar het werkt dan wel altijd.

Bij windows heb je vreselijk veel keuze ..maar weten allemaal wat er dan kan gebeuren als je niet weet wat je doet. :)

Ik vind het Windows verhaal meer ala jeep. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Off topic, maar ik vind het persoonlijk wel grappig dat er Jeep rijders zijn die een Apple computer gebruiken. (ja, er zijn er toch wel een aantal)

Deze twee merken staan toch wel lijnrecht tegenover elkaar..

Een Apple modificeer je niet, daar wordt door anderen voor je gekozen maar het werkt dan wel altijd.

Bij windows heb je vreselijk veel keuze ..maar weten allemaal wat er dan kan gebeuren als je niet weet wat je doet. :)

Ik vind het Windows verhaal meer ala jeep. ;)

Hoezo, omdat je Jeep er ook op de meest onverwachte momenten mee ophoudt? :no:

Voor mij geldt het vergelijk van veilig mainsteam en lekker tegendraads. Dan zijn er ineens wel veel overeenkomsten. Doe je zoals de massa of durf je anders te zijn.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo, omdat je Jeep er ook op de meest onverwachte momenten mee ophoudt? :no:

Voor mij geldt het vergelijk van veilig mainsteam en lekker tegendraads. Dan zijn er ineens wel veel overeenkomsten. Doe je zoals de massa of durf je anders te zijn.:)

Nou nee, eerder omdat je zelf je eigen keuzes kan maken... als je dat wilt.

Maar ik wil er geen discussie van maken, iedereen heeft toch zijn eigen ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee, eerder omdat je zelf je eigen keuzes kan maken... als je dat wilt.

Maar ik wil er geen discussie van maken, iedereen heeft toch zijn eigen ding.

Tuurlijk, mee eens, Bas. Met het evangeliseren ben ik gestopt toen ik in '91 stopte Apple-dealer te zijn.

Maar wel interessant vind ik te weten welke keuzes jij kunt maken en ik niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Kameel, ik lees met plezier jullie discussie en vraag mij werkelijk af : heb je ooit wel eens een apple gehad zelf? Trust me, dat ga je waarderen. En let wel, apple was ooit (voor de oorlog:lol:) voor geitenwollensokken echter is die tijd echt voorbij. Tuurlijk heb ik ook windows in huis en verplicht op mijn werk + een werklaptop met windows. Maar thuis pak ik altijd de apple. Veeeeel sneller, zoeken is direct, nooit virussen.....en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Wat mij tegenstaat is dat een windows na een jaar of 2 veeeel langzamer is dan toen je hem nieuw kocht door alle verplichte updates. Tevens doet windows veel achter de schermen waar je niet om vraagt. Dit alles is bij apple niet het geval. Windows had altijd nog MSDos nodig als achtergrond. (ik ben nog dos programmeur geweest...das pas erg:wacko:)

Ben het l'ours eens, Jeep is different, Apple ook.

Windows is voor de massa. Sorry!;)

No hard feelings, maar ik vind apple voor mensen die nadenken over hun pc. Vergis niet dat apple al een stabieler systeem had zonder virussen voor Bill Gates, maar Bill had een sterker Marketing en heeft het zakelijk verdomd goed gedaan. Alleen daarom werd destijds windows beter verkocht. Apple heeft dit nooit meer ingehaald. Mijn idee is dat apple pas de laatste 5 jaar veel beter verkoopt. Kijk maar naar Mediamarkt bv. Tegenwoordig een giga apple afdeling, dat is zolang nog niet!

Jeepgroet :no: !

OT : who cares, zolang we maar op Jeepforum kunnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry heren, de enige reden voor een stabiel systeem is de gebruiker... de rest is marketing en geld.

Succes met je fruit. :)

:) Ik herken de problemen met Windows machines totaal niet. Wel zie ik de prijsverschillen.

Dat Windows voor de massa is is wellicht ook de reden dat hackers en scriptkids zich juist hierop richten. Oorzaak en gevolg??

Voordeel van een "massa" product is dat juist hier de ontwikkelingen sneller gaan.

Overigens die vergelijking tussen een PC en Jeep...Als ik had nagedacht over een Jeep had ik ze waarschijnlijk nooit gekocht.

En als een apple al net zoveel werk vereist als een Jeep komik helemaal niet meer aan werken toe :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik nu zo´n 7 Jaar Firefox icm Linux.

Heb een Multiboot met Win7 (wordt misschien 2x per maand opgestart) voor de 2 programma´s waar nog geen Linux alternatief voor is (TomTom Home en iTunes).

Ik heb een iPhone, maar Apple:no:.

Voor mij niets anders meer:D.

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...