Spring naar bijdragen

Correct ?


bob vg
 Share

Recommended Posts

Ik had mijn bezorgdheid uitgesproken over de manier van werken van garage jeepparts-Hans Bastings.

Dit gaat volgens mij om zuivere oplichting.

Dit onderwerp wordt door moderator Ab afgesloten met de mededeling:"Soms zit het mee, en soms zit het tegen.Voor jou helaas niet."

Ik vind zakendoen geen vorm van meezitten/tegenzitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had mijn bezorgdheid uitgesproken over de manier van werken van garage jeepparts-Hans Bastings.

Dit gaat volgens mij om zuivere oplichting.

Dit onderwerp wordt door moderator Ab afgesloten met de mededeling:"Soms zit het mee, en soms zit het tegen.Voor jou helaas niet."

Ik vind zakendoen geen vorm van meezitten/tegenzitten.

Ja , slotjes leggen is de favoriete bezigheid van heren mod,s hier tegenwoordig !!

Maar eens houd het op natuurlijk ..

Maar toch goed dat ook foute zaken aan het licht komen, heb er zelf met Bastings ook geen probleem gehad ,maar achteraf reclameren blijft moeilijk , vooral met verzenden etc. Misschien eens kijken hoeveel illegale hij in dienst heeft ;):yes:, kijk er niet van op laten we maar zeggen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja , slotjes leggen is de favoriete bezigheid van heren mod,s hier tegenwoordig !!

Wat is dit nou weer voor een opmerking, wat is er op slot dan:yes:

Maar eens houd het op natuurlijk ..

Maar toch goed dat ook foute zaken aan het licht komen, heb er zelf met Bastings ook geen probleem gehad ,maar achteraf reclameren blijft moeilijk , vooral met verzenden etc. Misschien eens kijken hoeveel illegale hij in dienst heeft ;):yes:, kijk er niet van op laten we maar zeggen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welnee John, we doen het alleen de postjes op slot die jij leuk vind om jou te pesten. :yes:

maar serieus:

Beste bob vg, je hebt de melding gedaan en daarmee is voor ons de zaak afgedaan.

Bedankt voor de moeite en succes met de afhandeling. Hopelijk krijgt het nog een positieve draai voor iedereen.

Een discussie over deze zaak komt er niet want er is geen weerwoord.

Deze zaak is voor ons echt gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...