Spring naar bijdragen

Kentekenplaten op naam


EJG
 Share

Recommended Posts

Over een jaar of twee, wordt het mogelijk om je kenteken op naam te kopen. Deze blijft dus persoons gebonden en is niet meer gekoppeld aan de auto. Het zelfde als dat er bijvoorbeeld in de usa gebeurd. Er worden er in de eerste serie 25.000 verkocht. Prijs is nog niet bekend, maar je kan je al wel inschrijven. Dit is nog niet officieel bekend gemaakt, maar een oom van mij werkt daar (RDW) en die zei dat ze al een lijst hebben (on officieel), waar ze zelf al namen op vastleggen. Zelf heb ik dus JEEP en DODGE laten "vastleggen".

Weet nog niet wat het gaat kosten, maar het inschrijven is vrijblijvend, tegen die tijd mag je beslissen of je het echt wilt.

Kortom, wil jij dit ook, stuur me dan een PM met de naam die je wilt. Ik neem dan contact met je op voor de verdere gegevens.

Alle letter/cijfer combinaties mogen tot een lengte van 5. Of alles wordt toegestaan weet ik ook niet, maar daar komen we wel achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van de PM's die ik heb mogen ontvangen, heb ik een lijst samengesteld met de kentekens. Moet zeggen, zitten hele leuk tussen.

Ik heb de lijst doorgestuurd en kreeg het volgende antwoord :

Hoi Neef,

Dit jaar zitten de naamkentekens er nog niet in, maar probeer het volgend jaar nog een keer op 1 april :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel PM's heb je gekregen van mensen die het niet door hadden??

Ik was er zeker 1 van. Wij komen geregeld bij de RDW en daar vertelden ze ons in feb al dat dit er aan zat te komen. Dus ook wij hebben kentekens doorgegeven en elke keer als wij langs kwamen werd ons verteld dat wij nog meer kentekens op naam konden doorgeven.

Vorig jaar hadden ze een 1 april grap hier bij de RDW mbt grijs kentekens. Particulieren konden langs komen en dan zouden de wagens geregistreerd worden als grijs kenteken wagen voor bedrijven. Dat zou de mensen behoorlijk wat wegenbelasting gaan schelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als jij al verschillende kentekens zelf bij de rdw hebt doorgegeven, waarom zou je ejg dan nog een pm sturen??

Ik heb EJG een PM gestuurd niet om kentekens door te geven maar om te zeggen dat ze dit hier bij de RDW ook vertelden en dat ze dit al in februari meedeelden. En dat ik als bedrijf zijnde dus ook daarin geloofde en kentekens had doorgegeven.

Dus ook ik ben vandaag in een 1 april grap gevallen.

Vandaag heb ik zelf wel een slechte 1 april grap uitgehaald. Ik heb voor 2 bedrijven een faillissement aangevraagd. 1 bedrijf vond het dus een slechte 1 april grap. Zal dat bedrijf eens raar opkijken als blijkt dat het geen 1 april grap is.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...