Spring naar bijdragen

Clubblad voor de Jeepclub Nederland


jeeped
 Share

Clubblad Jeepclub Nederland  

4 stemmen

  1. 1. Clubblad Jeepclub Nederland

    • Ja
      60
    • Nee
      7
    • Geen mening
      4
    • Ja en wil mijn medewerking aan het clubblad verlenen
      11


Recommended Posts

Apart dat deze discussie op het JeepForum wordt gevoerd :bye1:

-Watvoor content wordt er gezocht voor dit blad? Alseerste springt natuurlijk uitnodigingen voor JCN evenementen en verslagen van gehouden evenementen in gedachte. Vraag is dan of dit voldoende is om 4x per jaar een "blad" uit te brengen. Ik denk van wel. :yes:

-Komt er ruimte voor adverteerders (bedrijven)? Met (lage) advertentiekosten zijn er vast wel bedrijven te vinden die willen adverteren/sponsoren. Hiermee kan een papieren versie betaalbaar worden en met beetje geluk ook winstgevend naar de club. => nog meer leuke dingen doen. :yes:

-Waarom de leden van JCN niet de keuze geven van PDF of papier? Wie graag snel en eenvoudig het blad in zijn e-mailbox wil hebben kiest PDF, wie het blad graag mee naar het toilet neemt kiest voor papieren versie (komt helaas dan 1 dag later binnen?).

En ik zou het mooi vinden om het blad ook als download op de website van JCN te zetten; leuker voor de adverteerders. Natuurlijk met 1 of 2 weken vertraging? +> Iedereen krijgt wat hij wilt! :yes:

-Mocht JCN een blad gaan maken dan wel goed beseffen dat dit een verplichting en opgave wordt; steeds weer nieuw content verzamelen, redigeren, plaatsen,opmaken en versturen. Niets is zo beschamend als om de 2 of 3 jaar steeds weer jaargang 1, nummer 1 te maken. :no:

Ik geef mij alvast op voor een PDF versie en ben geïntresseerd in de advertentiekosten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Is een papieren clubblad nog wel van deze tijd.

tuurlijk wel. wat dacht je van reclamefolders die je onderhand elke dag op je deurmat vind. zouden ze dat digitaal doen dan lezen de mensen dat ook niet. want dan is het namelijk spam. en het voordeel van een papieren clubblad is dat je er ook nieuwe leden mee kunt aantrekken. altijd een paar clubbladen bij evenementen neerleggen en bij adverteerders. en desnoods bij de oficieele jeepdealers voor de nieuwkomers die een jeep kopen.

en als ik ergens naartoe ga dan neem ik liever een papieren clubblad mee. dan mijn laptop die onderweg misschien gejat word. en een pdf is leuk en aardig. maar als mijn computer vastloopt of de stroom uitvalt. dan kan ik het niet meer lezen. en ik neem ook weleens wat leesvoer mee als ik naar bed ga. is in iedergeval beter dan met de laptop als je inslaap valt en je laptop pleurt op de grond. en s'morgensvroeg stap je met je verkeerde been uit bed midden op je laptop die op de grond ligt en weer kapot is

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apart dat deze discussie op het JeepForum wordt gevoerd :bye1:

Appart is dat helemaal niet. In mijn ogen zijn het jeepforum en JCN behoorlijk nauw met elkaar verbonden en aangezien JCN geen forum heeft zoals hier op het jeepforum om te discuseren of vragen te stellen zoals Jeeped heeft gedaan is het logisch om te kijken of er interesse is dat dat hier gebeurd op het jeepforum niet op de site van JCN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alles goed en wel maar de vraag is hier, clubblad ja of nee!!!!

en dat heeft volgens mij niks met pdf te maken???

ik heb geen incidenten met de post en ik lees de krant ook nog van papier.

en ik heb nog een kantine zonder computers waar alle bladen van ojoc wel liggen die veel worden gelezen door buitenstaanders,

en ik wil ook nog wel adverteren, maar niet op pdf

bewerkt door Menno
Link naar opmerking
Deel via andere websites

alles goed en wel maar de vraag is hier, clubblad ja of nee!!!!

en dat heeft volgens mij niks met pdf te maken???

ik heb geen incidenten met de post en ik lees de krant ook nog van papier.

en ik heb nog een kantine zonder computers waar alle bladen van ojoc wel liggen die veel worden gelezen door buitenstaanders

Het topic is toch al behoorlijk verziekt. Behalve PDF is de term contributie gevallen , kosten rijden bij evenementen , landrovers , wc papier , opzet , advertentiekosten , indelen blad , lidnummer , vragenlijst enz enz.

Maar hier doen wij niks met papier. Ook de krant lees ik via de pc. En dat de postbode niet meer komt is logisch. Zit je aan mijn hond dan zit je aan mij. Als ik hier bij mijn medewerkers bladen neerleg dan worden deze niet gelezen. Ze bekijken hoogstens de foto's. Daarom is het goed dat de mensen kunnen kiezen lijkt mij. Willen mensen het via de post prima maar willen mensen het via de mail moet het ook bespreekbaar zijn.

In ieder geval is het merendeel voorstander van een clubblad. Dus de heren kunnen vast beginnen met het oefenen van hun vingers als ze tientallen pagina's moeten typen.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ca €350,- ex. heb je tegenwoordig al een 1000, 12 pagina's A5 brochures op 135 g/m2 gesatineerd mc en een 250 g/m2 omslag. Volledig F.C.

Kwaliteit moet je nemen zoals het is.:lol:

Hmm, 350 euro gedeelte door 1000, is bij mij 5 euro-cent, erg goedkoop voor een 12 pagina tellend boekje in fc..

---------------

De club's en verenigingen waar ik voor werk, zijn er nog legio. en in de laatste jaren zijn slechts een enkeling over gestapt naar een digitale uitgave. Hun besluit om het digitaal te doen, was niet zo zeer het clubblad op zich, maar de porto kosten voor de verzending naar landelijke leden.

een A5 brochures op 135 g/m2 gesatineerd mc en een 250 g/m2 omslag ben je snel 0,88 tot 1 euro kwijt voor de verzending.

Natuurlijk kunnen de adverteerders de kosten dekken, maar dan moet je wel zorgen dat die zelfde adverteerders volgend jaar weer willen adverteren.

----------------

De meeste clubs en/of verenigingen kiezen voor een zw uitgave.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ed, hoe komt het blad eruit te zien als het gedrukt wordt ?

Welk formaat, kleur, copietjes ?

Als er een blad komt,ik zeg als;) denken we aan A5 formaat.De omslag zal kleur worden en de overige pagina's zwart/wit.Het zal beslist geen gecopieerd clubblaadje worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...