Spring naar bijdragen

Aswolk.....


Marcel79
 Share

Recommended Posts

Zou morgenochtend om 06.55 voor een week naar spanje vertrekken voor een welverdiende vakantie. Lijkt er sterk op dat het niet door gaat....... Schijt er flink van. Niemand kan me een zinnig antwoord geven Arke niet, transavia niet, schiphol niet en van teletekst word ik ook niks wijzer van.

Erg frustrerend allemaal.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gebeld maar niemand heeft nog uitsluitsel over het hoe en wat. Sprak een schipholmedewerker en die had morgen al vrij gekregen:wacko:

Luchtruim

Het Nederlands luchtruim blijft minstens tot zaterdagochtend 06.00 uur gesloten in verband met de aswolk die boven het land hangt van de vulkaanuitbarsting in IJsland.

Dat heeft de Inspectie Verkeer en Waterstaat laten weten na overleg vrijdag met de Militaire Luchtvaart Autoriteit, KNMI en de Luchtverkeersleiding Nederland

Bron Nu.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even gebeld met tui en vooralsnog gaat me vlucht nog gewoon door om 06.55u ben benieuwd.......

Laten we het hopen voor je anders is het en slecht begin van je vakantie.

Mijn schoonvader kan morgen ochtend vanuit honkong naar moskou met een vriend (klant) en dan nog naar Nederland zien te komen.

Mijn schoonbroer en schoonzus zitten nog vast in Las-vegas en weten nog steeds niet hoe of wat. Het lullige is dat ze al een paar keer naar het vliegveld moesten komen en dan word op het laatste moment weer alles gecanceld <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Schoonvader is nu op weg vanuit moskou naar rome en er is iemand nu vertrokken met de auto richting Rome om hem te gaan halen.

Schoonzus en schoonbroer zitten nog steeds vast in Las-Vegas en daar zit nog geen vooruitgang in. :huh:

Het lullige is dat het hotel waar ze in zaten nu gewoon weekend tarief ging rekenen en koste dezelfde kamer gewoon 2 keer zo duur (bijna 500 dollar)echt niet leuk meer :bye1:.

ander zusje is onderweg met de trein vanuit Milaan die dacht gelijk de trein te pakken maar er waren er meer die dat bedacht hadden met als resultaat lange rijen voor de kassa's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...