Spring naar bijdragen

Centrale vergrendeling XJ '93


Type2
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben nieuw in deze 'wereld' van Cherokee liefhebbers, maar wil graag leren van anderen en de kennis doorgeven!

Ik heb vorige week een '93 Cherokee XJ aangeschaft, 117.000km met als optie centrale deurvergrendeling en aut. ramen overal. Na alle zekeringen te hebben doorlopen en bedrading links- en rechtsvoor onder het dashboard ben ik zover dat de centrale vergrendeling werkt op het console binnenin, op de deur. Voordat ik verder ga zoeken ben ik benieuwd of de vergrendeling ook moet werken op de sleutel van buitenaf?

Het is een hele simpele sleutel, met geen techniek erin. Is het model zo geleverd dat de sleutel puur alleen de rijderskant opent en centrale vergrendeling alleen op het console te bedienen is of kan het wel op de sleutel? Zo ja, wat moet ik doormeten?

Ik ben ook benieuwd of het zwarte bolletje in het hemeltje nagekeken moet worden, de printplaat? Of is deze puur voor een vergrendeling van afstand?

Grt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo. De cv werkt handmatig alleen op de beide voordeuren. Dus niet met je sleutel. Het zwarte bolletje in het hemel is de ontvanger van de afstandsbediening. Die je dus niet hebt. Daar hoef je niet naar te zoeken, want ze zijn niet te vinden. (ben al een jaartje of drie bezig) Je kan wel een kit kopen voor 4 deuren, maar met het bestaande systeem gaat het niet lukken. Succes

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor alle informatie tot nu toe!

Er is iets bijgekomen, namelijk het volgende:

Als de Jeep een nacht stil heeft gestaan, dan werkt de volgende dag de centrale vergrendeling niet meer op de console, werkt de binnenverlichting niet meer, het lampje van het dashboardkastje en de tijdsklok. Oftewel, zekering nummer 9, 10 ampere, brand door. Ik heb deze al twee keer vervangen en nu ook op 15 ampere gezekerd, zonder succes.

Wat zou hier de rede van kunnen zijn? Misschien goed om te zeggen dat er een constante 12v doorgetrokken is naar de radio toe, die ik netjes heb afgeplakt want zie het nut niet deze ergens voor te gebruiken.

Bedankt voor het meedenken !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...